یکی از بازیکنان تیم فوتبال منچستریونایتد در مصاحبه‌ای خود را سریع‌ترین بازیکن این تیم معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، منچستریونایتد تمرینات پیش‌فصل خود را از امروز (دوشنبه) آغاز می‌کند. این تیم قرار است در ادامه، اردوی آماده‌سازی‌اش را در آمریکا برپا کند. شیاطین سرخ در تور آمریکا با تیم‌های کلوب آمه‌ریکا مکزیک، سن‌خوزه ارث‌کوئیک آمریکا، بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن بازی‌های دوستانه‌ای را برگزار خواهند کرد.

کریس اسمالینگ در گفت‌و‌گو با سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد گفت: من سریع‌ترین بازیکن منچستریونایتد هستم و اگر صادق باشم در بین پنج بازیکن سریع تیم در فواصل ۱۰ تا ۴۰ متر در صدر جای دارم. شاید تعجب کنید، ولی اگر از بیشتر بازیکنان منچستریونایتد بخواهید که با من کورس بگذارند، آنها تمایلی به این کار ندارند.

اسمالینگ با نام بردن از آنخل دی‌ماریا، عدنان یانوزای و جیمز ویلسون به عنوان دیگر بازیکنان سرعتی منچستریونایتد، عنوان کرد: وقتی در حال تمرین هستیم در فواصل پنج تا ۱۰ متری با یکدیگر کورس می‌گذاریم، ولی این هرگز رقابتی واقعی نیست. وقتی تمرینات پیش‌فصل شروع شود می‌توانیم با یکدیگر به رقابت بپردازیم و آماده این کار هستم. تمامی اینها هم به حفظ آمادگی جسمانی باز می‌گردد.

مدافع ۲۵ ساله سرخپوشان شهر منچستر در ادامه تأکید کرد: حالا خود را آماده تور تابستانی می‌کنیم، جایی که حضور در کشوری دیگر، شرایطی متفاوت و کار سخت را تجربه خواهیم کرد. پیروزی در بازی‌های پیش‌فصل همیشه می‌تواند کمک کند که فصل را بهتر شروع کنید و این هدف ماست.

شاگردان لوئیز‌ فن‌خال در نخستین بازی فصل ۱۶-۲۰۱۵ لیگ برتر انگلیس در تاریخ ۸ آگوست (۱۷ مرداد) باید به مصاف تاتنهام بروند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.