رییس پیشین باشگاه بارسلونا تاکید کرد زمانی که رئال‌ مادرید توانست با لوییس فیگو قرارداد ببندد، در واقع انتقام خرید ساموئل اتوئو را از بارسلونا گرفته است.

به گزارش ایسنا، خوآن لاپورتا که یکی از نامزدهای ریاست باشگاه بارسلونا به شمار می‌رود، در گفت‌وگویی با برنامه Cuatro به صحبت در مورد چند مساله پرداخت. محور اصلی صحبت‌های لاپورتا را لیونل مسی، انتقال سرخیو راموس به منچستریونایتد، لوییس انریکه و ساندرو روسل تشکیل داده بودند که لاپورتا به هر کدام از سوال‌ها به شکل مختصر پاسخ داد.

او در مورد احتمال جدایی سرخیو راموس و پیوستنش به منچستریونایتد گفت: فکر نمی‌کنم این اتفاق بیفتد. راموس نماد باشگاه رئال مادرید است.

وقتی از لاپورتا سوال شد آیا بارسلونا می‌خواهد انتقام خرید لوییس فیگو را با خرید راموس از رئال بگیرد، او پاسخ داد: در واقع خرید فیگو برای تلافی کاری بود که ما انجام داده بودیم. ابتدا ما ساموئل اتوئو را به شکل غیرمستقیم از رئال مادرید به بارسلونا آوردیم و سپس آنها برای تلافی کاری که ما انجام دادیم، فیگو را خریدند.

لاپورتا در مورد لوییس انریکه، سرمربی بارسلونا هم گفت: اگر به عنوان رییس جدید باشگاه بارسلونا انتخاب شوم، بدون هیچ شکی انریکه را روی نیمکت مربیگری این تیم حفظ می‌کنم. او فصلی فوق‌العاده را در بارسلونا داشت و توانست در نخستین فصل مربیگری خود سه‌گانه‌ای رویایی را برای باشگاه کسب کند.

لیونل مسی، مهاجم بارسلونا نیز فصلی عالی را در این تیم داشت و با نمایش خود یکی از موثرترین بازیکنان در راه کسب سه‌گانه بود. لاپورتا در مورد مسی هم عنوان کرد: امیدوارم او در زمانی که من رییس بارسلونا خواهم بود بتواند کنترل همه اوضاع را در دست داشته باشد. او می‌تواند موجب شود تیم ما باز هم بهترین باشد. دوست دارم با حفظ روند کنونی یک بار دیگر بارسلونا را به اوج برساند.

در زمان برگزاری فینال کوپا دل‌ری و زمانی که سرود ملی فوتبال اسپانیا نواخته می‌شد، هواداران استقلال‌ کاتالونیا شعار سر دادند و به نشانه اعتراض سوت می‌زدند. لاپورتا در واکنش به این رخدادها گفت: حقیقت این است زمانی که سرودی خوانده می‌شود، به هیچ وجه دوست ندارم کسی به آن توهین کند. البته کسانی که این کار را انجام دادند، دلایلی برای کارشان داشتند اما من به هیچ وجه نمی‌توانم این موضوع را بپذیرم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.