مدافع دهه ۶۰ تیم فوتبال استقلال گفت:این روز‌ها در تیم ملی هم باند و باند بازی وجود دارد و فقط در استقلال چنین اتفاقاتی نمی افتد.

شاهین بیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص تغییراتی که در تیم فوتبال استقلال برای فصل جدید اتفاق افتاده اظهار داشت: طبیعی است وقتی یک تیم نتیجه نمی‌گیرد در آن تغییرات انجام شود ولی باید به تیم زمان داد.

وی افزود: امسال یک نگرانی خاصی برای استقلال دارم چون تیم خیلی جوان شده و تیم‌های بزرگ همیشه بازیکنان بزرگ می‌خواهند. به نظرم بعید است استقلال در کوتاه مدت یا حداقل امسال نتیجه بگیرد ولی در دراز مدت می‌توان روی این تیم خوشبین بود. هرچند از سوی دیگر صبر و حوصله طرفداران فوتبال تمام شده و آنها نگران این تیم هستند.

بیانی با اشاره به انتخاب مظلومی برای استقلال گفت: این تصمیمی است که مدیرعامل گرفته و هیات مدیره . بودند مربیانی که می‌توانستند به استقلال کمک کنند و حتی از خانواده این تیم بودند اما تجربه آنها کم بود. در این بین مظلومی تجربه‌اش بیشتر است و باید قبول کرد اگر بهترین مربی دنیا را هم داشته باشی و بازیکنی در اختیارت نگذارند نمی‌توانی خوب نتیجه بگیری.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال که با این تیم قهرمانی در آسیا را تجربه کرد در خصوص اظهارنظر علی فتح‌الله زاده مبنی بر اینکه استقلال امسال برای گرفتن سهمیه هم کار سختی دارد گفت: آقای فتح‌الله زاده درست می‌گوید چون او می‌داند که استقلال نیازمند بازیکنان بزرگ است هرچند بازیکنان بزرگ استقلال که خیلی هم اسم و رسم دارند سال گذشته اصلا به این تیم کمک نکردند و دیدید که از همان ناحیه هم ضربه خوردند. از سوی دیگر امسال سالی است که تعدادی جوان می‌خواهند برای این تیم بازی کنند. من خودم سال‌ها در استقلال بازی کردم و می‌دانم که برای یک بازیکن جوان حضور در یک تیم پرطرفدار چقدر سخت است و او زمان می‌خواهد تا خودش را در زمین نشان دهد. در مجموع امسال سال بسیار سختی را پیش روی استقلال و مظلومی می‌بینم.

بیانی در خصوص اینکه بعضی‌ها انتقاد می‌کنند مظلومی با آوردن فرزاد مجیدی، سیروس دین‌محمدی و خیلی از بازیکنان مخالفان قلعه‌نویی را دور خودش جمع کرده است، گفت: اینکه مشکل کل فوتبال ما است. فوتبال ایران را باند و باندبازی فرا گرفته و در تیم ملی هم همین قضیه را می‌بینیم چه برسد به استقلال. ما در همه رده‌ها باندبازی داریم ولی با همه این اوصاف که گفتم استقلال امسال مشکلی در پیش دارد و فقط امیدوارم صبر تماشاگران زود تمام نشود و آنها حامی استقلال باشند و گرنه نفرات می‌روند و این نام باشگاه بزرگ است که می‌ماند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.