دروازه‌بان پشین آرسنال تاکید کرد پتر چک باید بتواند روی دوست داشتن باشگاه چلسی قلم قرمز بکشد.

به گزارش ایسنا، پتر چک پس از آن که یازده سال در دروازه باشگاه چلسی ایستاد و با این تیم جام‌های مختلفی را فتح کرد، با امضای قراردادی راهی آرسنال، باشگاه رقیب چلسی شد.

چک در پی بازگشت تیبو کورتوآ از قرارداد قرضی‌اش از آتلتیکو مادرید به دروازه‌بان دوم چلسی بدل شد و در بازی‌های کمی در فصل گذشته برای آبی‌های لندن به میدان رفت. همین مساله موجب شد او تصمیم بگیرد راهی تیم دیگری شود.

ینس لمان که در فصل ۰۴-۲۰۰۳ برای آرسنال به میدان می‌رفت و توانست عنوان قهرمانی را بدون قبول هیچ شکستی کسب کند، تاکید کرد انتقال چک به آرسنال از رقیب دیرینه‌شان یعنی چلسی نباید روی او تاثیری داشته باشد. لمان در این زمینه گفت: رفتن چک از چلسی کار ساده‌ای نبود. راحت نیست از تیمی که سال‌ها در آن فوتبال بازی کرده‌ و جام‌های زیادی با آن گرفته‌ای، به تیم رقیب بروی و همه چیز هم خوب باشد. اگر می‌خواهی با تیم جدید باز هم جام بگیری، باید از علاقه‌ات به تیم گذشته چشم‌پوشی کنی. چک باید بتواند علاقه‌ای را که به باشگاه چلسی دارد، از بین ببرد.

لمان افزود: چک همواره در ترکیب چلسی میزان تعهدی را که به این باشگاه داشت، نشان داده است ولی به عنوان یک بازیکن حرفه ای باید بداند که اکنون آرسنال به او نیاز دارد تا بتواند در جام‌های مختلف عنوان قهرمانی را کسب کند. باید بگویم کاری که پتر چک انجام داد و مسیری که در پیش رویش قرار دارد، به هیچ وجه آسان نیست. او باید صبر کند. چند هفته و یا چند ماه. آرسنال با در اختیار داشتن بازیکنانی مانند پتر چک و پر مرته‌ساکر که اکنون بازوبند کاپیتانی توپچی‌ها را به بازو می‌بندد، می‌تواند بار دیگر به روزهای خوبش بازگردد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.