هافبک ملی‌پوش بایرن‌مونیخ به حمایت بیشتری از سوی سران باشگاه نیاز دارد.

به گزارش ایسنا، ماریو گوتسه که دو فصلی است در باشگاه بایرن‌مونیخ آلمان توپ می‌زند، پس از گلزنی در فینال جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل مقابل آرژانتین دیگر نتوانسته است نمایش درخور توجهی از خود ارائه کند.

فولکر اشتراس، مدیر برنامه‌های گوتسه تاکید کرده است این بازیکن نیازمند حمایت بیشتری از سوی سران باشگاه است تا بتواند بار دیگر به روزهای خوبش بازگردد. اشتراس در این مورد به نشریه بیلد آلمان گفت: بدون شک برای من و ماریو مهم است که در برخی شرایط بیش از پیش مورد حمایت سران باشگاه قرار بگیرد. بر این باور هستم اگر ماریو بیش از این مورد حمایت باشد، می‌تواند پتانسیل اصلی خودش را در زمین مسابقه به نمایش بگذارد. پس از آن ماریو به یکی از بهترین بازیکنان دنیا بدل می‌شود.

اشتراس در ادامه تاکید کرد گوتسه باید در طول فصل گذشته بیشتر در ترکیب بایرن مونیخ به میدان می‌رفته است. او در دیدارهای حساسی مانند رویارویی با بارسلونا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و نیمه نهایی جام حذفی آلمان مقابل بوروسیا دورتموند روی نیمکت ذخیره‌ها نشست و به عنوان بازیکن جانشین راهی زمین مسابقه شد.

اشتراس در این باره عنوان کرد: بدون شک نیمکت‌نشینی در آن دیدارها ماریو را اذیت کرد. او بازیکن خوبی است و نمی‌داند چرا در بازی‌های مهم به بازی گرفته نمی‌شود. دلیلی که ماریو از دورتموند جدا شد و به بایرن پیوست، همین مساله بود. او می‌خواست در بازی‌های بزرگ به میدان برود و جام‌های زیادی را کسب کند. او اکنون زیر فشار زیادی قرار دارد و باید با همه آنها کنار بیاید. باید حرف‌هایی که پیشتر گفته بودم را بار دیگر تکرار کنم. بایرن مونیخ باید بیش از اینها از ماریو حمایت کند. ما بیش از اینها از بایرن انتظار داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.