آبی‌پوشان شهر منچستر با پیشنهادی اغواکننده به دنبال به خدمت گرفتن هافبک فرانسوی بانوی پیر و شکستن رکورد نقل‌و‌انتقالات بریتانیا هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، براساس گزارش‌های منتشرشده باشگاه منچسترسیتی قصد دارد برای جذب پل پوگبا پیشنهادی ۷۱ میلیون پوندی به یوونتوس بدهد، هافبک ۲۲ ساله‌ای که زیرنظر تیم‌هایی همچون بارسلونا، رئال مادرید، پاری‌سن‌ژرمن، چلسی و منچستریونایتد هم هست.

اگر این انتقال عملی شود رکورد نقل‌و‌انتقالات بریتانیا شکسته خواهد شد، رکوردی که با ۵۹.۷ میلیون پوند در اختیار آنخل دی‌ماریا، هافبک آرژانتینی منچستریونایتد است. مسئولان باشگاه بارسلونا هم اخیراً طی نشستی که با سران باشگاه یوونتوس در پروجای ایتالیا داشتند، پیشنهادی ۵۷ میلیون پوندی را به یوونتوسی‌ها برای جذب پوگبا ارائه دادند.

براساس گزارش «دیلی‌استار» اگر هافبک پیشین شیاطین سرخ به رقیب همشهری این تیم ملحق شود باید رقم یک میلیون پوند به منچستریونایتد بپردازد. این رقم براساس توافقی است که در زمان فروش پوگبا به یووه بین دو باشگاه منعقد شده که براساس آن اگر وی از طریق این باشگاه ایتالیایی به یک تیم انگلیسی ملحق شود، چنین رقمی به منچستریونایتد پرداخت شود.

این نشریه انگلیسی همچنین گزارش داد آبی‌ها شهر منچستر در آستانه به خدمت گرفتن رحیم استرلینگ از لیورپول در ازای ۴۵ میلیون پوند هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.