کاپیتان کهنه‌کار تیم فوتبال رم می‌گوید جهت کمک به جالوروسی برای آغاز فصل موفق در رقابت‌های داخلی و اروپایی سراپا انگیزه است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اردوی پیش‌فصل تیم فوتبال رم از امروز (یکشنبه) آغاز شد و کاپیتان فرانچسکو توتی و هم‌تیمی‌های او تمرینات خود را برای فصل آینده آغاز کردند.

توتی که فصل گذشته به رمی‌ها برای کسب عنوان نایب قهرمانی سری A و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا کمک کرد، در گفت‌‌و‌گو با شبکه تلویزیونی باشگاه گفت: خوشحالم که یک بار دیگر داریم تمرینات‌مان را آغاز می‌کنیم. من سالیان سال برای رم بازی کرده‌ام و خوشبختانه هنوز هم در این تیم حضور دارم. باعث افتخار من است که پیراهن رم تنها پیراهنی است که به تن کرده‌ام و قدر آن را می‌دانم. تمرینات تابستانی همیشه لذتبخش هستند، چون شما نگران هیچ چیز نیستید و تنها به اینکه روی فرم برگردید و خودتان را برای آغاز فصل جدید آماده کنید فکر می‌کنید. بازیکنان تیم ما همیشه در این مقطع از سال پر از آدرنالین و انگیزه هستند.

رودی گارسیا، سرمربی فرانسوی رم نیز حرف‌های کاپیتان تیم خود را تأیید کرد و اظهار داشت: همیشه در این موقع انگیزه و اشتیاق بازیکنان زیاد است. من برای آغاز فصل جدید لحظه‌شماری می‌کنم. تابستان و تعطیلاتش خوب است، اما من کار کردن را ترجیح می‌دهم. این یک تجربه جدید است. یک گروه جدید از بازیکنان را در اختیار خواهیم داشت که می‌خواهند با صددرصد توان‌شان بازی کنند تا برای خودمان فصلی فوق‌العاده را با تجربیاتی که از رقابت‌مان در دو فصل گذشته داشتیم، بسازیم.

تیم فوتبال رم با کسب عنوان نایب قهرمانی فصل گذشته رقابت‌های سری A به طور مستقیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده حضور پیدا خواهد کرد و در پیش‌فصل دغدغه بازی‌های پلی‌آف مرحله مقدماتی را نخواهد داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.