خواهان گرفتن امتیاز فولاد نوین هستیم و مسئولان برای این کار تلاش می‌کنند.

علی عیسی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس‌،‌ درمورد اینکه گفته می‌شود نفت آبادان هم خواهان خرید امتیاز فولاد نوین است عنوان کرد: بله، ما هم می‌خواهیم امتیاز این باشگاه را بگیریم البته برخی موانع وجود دارد که مسئولان استانی تلاش می‌کنند این مساله را حل کنند.

وی در مورد اینکه چه موانعی کار این تیم را با مشکل روبرو کرده است خاطر نشان کرد: بحث لیگ حرفه ای و غیر حرفه‌ای مطرح است البته نماینده‌های محترم آبادان همچنین فرماندار و استاندار آبادان پیگیر این مساله هستند تا این مشکل را رفع کنند.

مدیرعامل نفت آبادان درمورد اینکه چقدر احتمال می‌دهد این توافق صورت بگیرد عنوان کرد: خیلی امیدواریم و مسئولان در این رابطه تلاششان را می‌کنند.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود استقلال اهواز برای گرفتن این امتیاز با مسئولان فولاد نوین به توافق رسیده خاطر نشان کرد: خیر آنها به توافق نرسیده‌اند و نمی‌دانم این مساله چطور مطرح شده است.

عیسی‌زاده در مورد اینکه چطور می‌توانند در این مدت کم برای حضور در لیگ برتر آماده شوم گفت: تیم ما مشکلی ندارد استخوان بندی تیم را حفظ کرده شاید حضور در لیگ برتر برای ما خیلی راحت تر از لیگ دسته اول باشد.

مدیرعامل نفت آبادان گفت: مسئولین تلاششان را می‌کنند تا این امتیاز منتقل شود با همتی که در مسئولان استان می‌بینم این امر شدنی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.