سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: هر شخص محترمی که به دنبال پرداخت پول قرارداد بازیکن خاصی است بهتر است به باشگاه پرسپولیس کمک مالی کند.

حسین عبدی در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص پیوستن حبیب گردانی به سپاهان در شرایطی که این بازیکن با باشگاه پرسپولیس مذاکره کرده بود، اظهار داشت: گردانی گزینه آلترناتیو ما برای پست دفاع چپ بود که روز شنبه مذاکراتی با او داشتیم اما تصمیم گرفته به سپاهان برود.

وی ادامه داد: ما در جذب گردانی ناکام نبودیم بلکه باشگاه با چند بازیکن برای یک پست مذاکره می‌کند و در نهایت با گزینه بهتر قرارداد امضا می‌شود. ما در هر پست گزینه اصلی داریم و آلترناتیو‌هایی هم برای آنها در نظر می‌گیریم. با گردانی صحبت‌هایی شد اما اینکه توافق نهایی با وی حاصل نشد حتماً خیری در آن بوده است.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا این باشگاه با گزینه اصلی خود در پست دفاع چپ که ضرغام اسماعیل است به توافق نهایی دست یافته یا نه، یادآور شد: من در مورد شخص خاصی صحبت نمی‌کنم اما ما به دنبال این هستیم که خواسته‌های برانکو را در تمامی پست‌ها برآورده کرده و طبق نیاز لیست وی بازیکن جذب کنیم. در پایان فصل نقل و انتقالات گزارشی از عملکرد باشگاه در این مقطع را رسانه‌ای خواهیم کرد تا هواداران در جریان تمامی اقدامات انجام شده از سوی باشگاه در زمینه جدب بازیکنان مدنظر کادرفنی، قرار بگیرند.

عبدی درباره زمان مشخص شدن اسپانسر باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد تا پایان هفته جاری اسپانسر باشگاه معرفی خواهد شد. مذاکرات باشگاه با گزینه‌های مختلف در این زمینه ادامه دارد و به دنبال این هستیم که بهترین گزینه را انتخاب کنیم. باید شرایطی وجود داشته باشد که دو طرف به نظر منطقی برای همکاری برسند به این شکل که باشگاه دغدغه مالی نداشته باشد و اسپانسر هم بتواند بابت هزینه‌هایی که می‌کند، بهره‌ای هم  ببرد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون زمان مناسبی برای انتخاب مدیرعامل باشگاه نیست، گفت: مسئولان جدید باشگاه هنوز یک ماه نیست که کار خود را شروع کرده‌اند و در این مدت با تلاش‌های شبانه‌روزی به دنبال این بوده‌ایم که به وضعیت باشگاه سر و سامان دهیم. در ماه مبارک رمضان به سر می‌بریم اما حتی فرصت کمی برای استراحت داریم و شخصاً روزی ۴ ساعت می‌خوابم. حتی باخبرم که طاهری کمتر از من فرصت استراحت دارد و نهایت تلاش خود را انجام می‌دهد تا برنامه‌های باشگاه به درستی پیش برود. به هر حال این مقطع یکی از پرمشغله‌ترین مقاطع کاری در باشگاه است و بعد از طی شدن این دوران آن وقت در یک فرصت مناسب مدیرعامل باشگاه هم معرفی خواهد شد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در واکنش به اظهار نظر اخیر حسین هدایتی مبنی بر اینکه حاضر است پول خرید ضرغام اسماعیل را به باشگاه پرسپولیس بپردازد، به تسنیم گفت: اگر در باشگاه پرسپولیس به یکسری از تعهدات مالی عمل شده بود الان دغدغه‌ای در این مسائل نداشتیم. ضمن اینکه هر شخص محترمی که به دنبال پرداخت پول قرارداد بازیکن خاصی است بهتر است به باشگاه پرسپولیس کمک مالی کند چرا که این امر بسیار منطقی‌تر است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.