بامداد امروز فینال کوپا آمه‌ریکا بین دو تیم آرژانتین و شیلی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ این دیدار برای ما ایرانی‌ها، دو طرف آشنا داشت. آرژانتین و شیلی، هر دو تیم در حدود یک سال گذشته برابر تیم ملی فوتبال ایران قرار گرفته بودند.

آرژانتین در جام جهانی به سختی و با نبوغ مسی و ابر و باد و مه و خورشید و فلک موفق شد ایران را شکست بدهد. شیلی هم که بامداد امروز قهرمان جام شد، در یک دیدار دوستانه برابر یوزپلنگان ایران ۲-۰ شکست خورد. در دیداری که حداقل نیمی از بازیکنان اصلی خود را در اختیار داشت. این سطح از جهانی شدن، هدیه ای است که یک مربی جهانی در سال‌های اخیر تقدیم فوتبال ایران کرده است.

کارلوس کروش سرمربی تیم ملی در طول دوره حضورش در ایران ثابت کرده که ایران می تواند مقابل بهترین تیم های جهان خوب بازی کند و اجازه ندهد هیچ تیمی تحقیرش کند. تیم ملی در طول دوره ای که کروش سرمربی اش بوده، یک بازی تاریخی با آرژانتین داشت.

ایران در جام جهانی مقابل آرژانتین عملکرد خیلی خوبی داشت و اگر نبوغ انفرادی لیونل مسی، بهترین بازیکن جهان نبود، تیم ملی یک امتیاز از این ابرقدرت دنیای فوتبال می گرفت. اما به هر حال مسی تیم کشورش را نجات داد و ایران مقابل آرژانتین شکست خورد. از طرفی شیلی هم با تعداد زیادی از ستاره هایش به ایران باخت تا ثابت شود که شاگردان کروش جهانی شده اند و به حدی از تجربه بین المللی رسیده اند که مقابل تیمی که قهرمان کوپا آمه ریکا شده هم به پیروزی می اندیشند و به آن می رسند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.