هافبک سابق تیم ملی فوتبال کلمبیا از نا امیدی‌اش نسبت به عملکرد این تیم در چند سال اخیر و البته چند سال آینده سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، کارلوس والدراما هافبک سابق تیم ملی فوتبال کلمبیا که اکنون ۵۰ ساله است، در گفت‌وگویی اعلام کرد که از عملکرد تیم ملی فوتبال کشورش ناراضی است.

او همچنین گفت: این بازیکنان با عملکرد ضعیف‌شان ناامیدم کردند. انتظارم از آن‌ها بسیار بیش از این بود.

تیم ملی فوتبال کلمبیا در مرحله یک‌چهارم نهایی کوپا آمریکا ۲۰۱۵ مقابل شیلی میزبان مسابقات در ضربات پنالتی شکست خورد. این تیم در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل هم در یک چهارم نهایی شکست خورد و حذف شد.

اولدراما در رابطه با آینده فوتبال ملی کشورش تصریح کرد: با این روندی که می‌بینم، گمان نمی‌کنم که در جام جهانی روسیه هم بتوانیم توفیقی حاصل کنیم. حتی می‌ترسم که به آن مسابقات هم نرسیم.

بیشتر معروفیت والدراما به خاطر موهای طلائی بلند و عجیب و همچنین پاس‌های تک‌ضرب و دقیقش بود. او در سه دوره جام جهانی کاپیتان تیم ملی کلمبیا بود. وی از ۱۹۸۵ تا ۱۹۹۸ در تیم ملی حضور داشت و ۱۱۱ بازی ملی انجام داد و ۱۱ گل به ثمر رساند. در سال ۲۰۰۴ والدراما از سوی فیفا به عنوان یکی از صد بازیکن برتر قرن بیستم انتخاب شد.

تیم ملی فوتبال کلمبیا تنها یک بار و آن‌هم در سال ۲۰۰۱ به قهرمانی کوپا آمریکا دست یافت، زمانی که  والدراما دیگر بازیکن این تیم نبود. کلمبیا اکنون رتبه پنجم رده‌بندی فیفا را دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.