سرمربی سابق تیم ملی فوتسال با انتقاد از وضعیت این رشته می‌گوید مسوولان ورزش اهمیتی برای فوتسال قائل نیستند.

حسین شمس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) درباره شرایط تیم ملی فوتسال ابراز نگرانی کرد و گفت: فوتسال مورد بی مهری مسوولان فدراسیون قرار گرفته است و تنها به فوتبال اهمیت می‌دهند.

وی افزود: در حالی که تیم ملی فوتسال باید ۶ ماه دیگر در مسابقات قهرمانی آسیا حاضر شود، اما این تیم بدون سرمربی است و این مساله از بی اهمیتی مسوولان فدراسیون فوتبال حکایت دارد.

شمس با تایید پیشنهاد فدراسیون فوتبال اندونزی برای حضور در تیم ملی این کشور گفت: متاسفانه من باید منت فدراسیون خودمان را بکشم. ۵ سال است که در خانه نشسته‌ام و کسی سراغم را نمی‌گیرد. من اختلافی با فدراسیون فوتبال ندارم اما به خاطر بی تفاوتی آقایان به فوتسال، سرمربیگری تیم ملی ایران به من پیشنهاد نمی‌شود.

شمس به قهرمانی‌های فوتسال ایران در آسیا در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ اشاره کرد و گفت: ناکامی تیم ملی فوتسال در ۵ سال گذشته نشان از عدم دلسوزی فدراسیون نسبت به این رشته است.

سرمربی سابق تیم ملی ضمن گلایه‌مندی از وزیر ورزش گفت: از ۶ ماه قبل تقاضای ملاقات با وزیر ورزش را ارائه دادم تا درباره مسائل و مشکلات فوتسال صحبت کنیم، اما همچنان به من حتی اجازه ملاقات هم نداده‌اند.

شمس درباره احتمال سرمربیگری وحید شمسایی در تیم ملی، خاطر نشان کرد: اگر می‌خواهند او را به عنوان مربی انتخاب کنند نباید دست، دست نکنند، چون تیم ملی مسابقات مهمی پیش‌رو دارد. تنها شش ماه به مسابقات ازبکستان زمان باقی مانده است، اما همچنان تصمیم نهایی خود را نگرفته‌اند.

وی درباره ویژگی‌های مثبت و منفی شمسایی گفت: شمسایی سابقه مربیگری کمی دارد. از لحاظ اخلاق ورزشی و تحصیلات نیز مناسب تیم ملی نیست. با این حال اگر انتخاب فدراسیون شمسایی است، همانطور که گفتم باید هر چه سریعتر او را معرفی کنند تا بتواند با تماشای مسابقات لیگ بازیکنان را انتخاب کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.