باشگاه منچستریونایتد در نهایت نظر نهایی‌اش را درباره فروش دروازه‌بان اسپانیایی خود اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، مدت زیادی است که قضیه انتقال داوید دخیا به رئال مادرید و از آن طرف سرخیو راموس به منچستریونایتد تیتر نخست روزنامه‌های انگلیس و اسپانیاست. نشریه گاردین، چاپ انگلیس خبر تازه‌ای منتشر کرده که مدل دیگری از این نقل و انتقال را بین دو باشگاه شرح داده است.

گاردین نوشت که سران منچستریونایتد اعلام کرده‌اند پیش از آن که قرارداد انتقال داوید دخیا به رئال مادرید نهایی شود، رئالی‌ها باید بپذیرند که سرخیو راموس به یونایتد برود. نشریه آس، چاپ اسپانیا نیز اعلام کرده بود لوییس فان‌خال، سرمربی هلندی یونایتدها ابتدا مبلغ فروش دخیا را ۴۶ میلیون یورو اعلام کرده بود اما با ۳۵ میلیون نیز راضی به خروج این دروازه‌بان اسپانیایی از اولدترافورد شده است.

سران یونایتد بر این باورند که اگر آنها قیمت انتقال دخیا را کاهش داده‌اند، سران رئال مادرید نیز باید کاری کنند که آمدن راموس به منچستریونایتد نیز راحت‌تر انجام شود. بدین شکل که سران رئال باید خروج راموس از سانتیاگو برنابئو را نیز آسان‌تر کنند. فان‌خال تاکید دارد فلورنتینو پرس، رییس رئال مادرید باید بر چسب ۹۰ میلیون یورو را از روی راموس بردارد و مدافع تیمش را با مبلغ ۵۰ میلیون یورو به تیم او واگذار کند. اگر رئالی‌ها این مبلغ را برای سرخیو راموس بپذیرند، آنگاه نقل و انتقال این دو بازیکن بین دو باشگاه بسیار راحت‌تر انجام خواهد شد. نشریه گاردین در ادامه آورده است که سران منچستریونایتد بدون شک هیچ علاقه‌ای ندارند داوید دخیا در پایان فصل آینده قراردادش تمام شود و بدون آن که هیچ مبلغی به یونایتدها برسد، اولدترافورد را به مقصد تیم دیگری ترک کند.

داوید دخیا که اکنون برای تعطیلات به شهر مادرید سفر کرده است به زودی راهی منچستر خواهد شد تا به اردوی پیش فصل تیمش برای فصل آینده ملحق شود. این تنها کاری است که او دوست دارد انجامش دهد زیرا اطمینان دارد سران رئال مادرید برای بردن او به سانتیاگو برنابئو تلاش می‌کنند. دخیا امیدوار است پیش از آن که یونایتدها برای برپایی اردوی پیش فصل راهی آمریکا شوند، قراردادش با رئال مادرید ثبت شده باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.