مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: بازیکنان تستی زیادی برای جلب نظر کادر فنی در تمرینات شرکت می‌کنند اما هنوز حضور هیچ کس قطعی نشده است.

جلال امیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با اشاره به شرایط تیم ذوب‌آهن و برنامه‌های تمرینی این تیم اصفهانی، اظهار داشت: بسیار خوشحالم بعد از مدت‌ها به تیمی برگشتم که چندین سال بازیکن، کاپیتان و مربی این تیم بودم، امیدوارم همه با هم بتوانیم ذوب‌آهن را به دوران اوج برسانیم.

وی با اشاره به شرایط کنونی تیم افزود: ذوب‌آهن تیمی آسیایی است و امسال باید در ۳ جبهه بجنگد؛ تیمی بسیار آماده با مربیانی کاربلد که امیدوارم ذوب‌آهن همان قطبی شود که چندسال گذشته در آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن داشت و از تیم‌های مطرح آسیایی بود.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن به شرایط باشگاه و حمایت‌های مدیران از تیم اشاره کرد و گفت: امسال شرایط مدیریتی بسیار متفاوت شده و نتایج هم گویای این مسئله است، ضمن اینکه در دوره‌ای هم که ذوب‌آهن خوب نتیجه گرفت، ‌آذری مدیرعامل بود که مدیر کاربلدی است، نتیجه عملکرد قوی مدیران همین موفقیتی است که ذوب‌آهن پس از ۳ فصل ناکامی به‌دست آورد.

وی با اشاره به میزان آمادگی بازیکنان حاضر در تمرینات تیم بیان کرد: الان تیم کاملی داریم، بیشتر نفرات حفظ شدند و به همین دلیل هماهنگی خوبی دارند ضمن اینکه چون بازیکنان پس از اتمام لیگ چهاردهم استراحت خیلی زیادی نداشتند، مشکل اضافه وزن یا افت آمادگی جسمانی نیز ندارند.

امیدیان تصریح کرد: با وجود بازیکنان آماده و هماهنگ و نظارت خوب ‌گل‌محمدی تمرینات در شرایطی عالی سپری می‌شود و فکر می‌کنم پس از انجام دو سه بازی تدارکاتی در اردوی ترکیه به شرایط ایده‌آل دست پیدا کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که گفته می‌شود چند بازیکن خارجی با ذوب‌آهن تمرین می‌کنند، گفت: الان زمانی است که بازیکنان تستی زیادی برای جلب نظر کادر فنی در تمرینات شرکت می‌کنند اما هنوز حضور هیچ‌کس قطعی نشده است.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره شرایط مسعود حسن‌زاده نیز اظهار داشت: حسن‌زاده با ذوب‌آهن قرارداد دارد و بازیکن این تیم محسوب می‌شود، ضمن اینکه ذوب‌آهن هم به وی نیاز دارند، وی درحال حاضر به‌صورت مرتب در تمرینات تیم شرکت می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.