مدافع کهکشانی‌ها با گفتن این جمله که در حال مذاکره با هیچ تیمی نیست، تا حدود زیادی خیال هوادارانش را برای ماندن در رئال مادرید راحت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرخیو راموس که این روزها روابطش با سران باشگاه رئال مادرید تیره و تار به نظر می‌رسد، بحث جدایی‌اش از کهکشانی‌ها و حضورش در تیم‌های همچون منچستریونایتد و منچسترسیتی مطرح است. گفته می‌شود که اختلاف مدافع ملی‌پوش رئال مادرید و فلورنتینو پرس، رئیس این باشگاه بر سر رقم پیشنهادی برای تمدید قرارداد اوست.

سرخیو راموس در گفت‌و‌گو با شبکه تلویزیونی «کواترو» اسپانیا با تکذیب شایعه مذاکره‌اش با تیم‌هایی همچون منچستریونایتد و منچسترسیتی گفت: من در حال مذاکره با هیچ تیمی نیستم.

بر اساس گزارش‌های منتشرشده باشگاه منچستریونایتد تمایل به جذب سرخیو راموس دارد و حتی پیشنهادی ۲۸.۵ میلیون پوندی را برای استخدام وی به رئال مادرید داده است، هرچند این پیشنهاد از سوی کهکشانی‌ها رد شده است. در عین حال شایعه شده است که شیاطین سرخ برای خرید کاپیتان دوم کهکشانی‌ها قصد دارند رقم پیشنهادی خود را بالا ببرند، چرا که رئالی‌ها خواهان رقم بیشتری هستند.

راموس ۲۹ ساله در ۱۰ فصل گذشته که پیراهن تیم اول شهر مادرید را بر تن داشته در ۴۸۸ بازی به میدان رفته و موفق به زدن ۵۸ گل هم شده است که آمار خوبی برای یک مدافع به حساب می‌آید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.