سرمربی تیم فوتبال استقلال امروز وقتی تماشاگران را پشت در کمپ حجازی دید از مسئولان خواست آنها را به داخل هدایت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، تمرین امروز تیم فوتبال استقلال با توجه به برگزاری دیدار تیم‌های والیبال ایران و روسیه در کمپ زنده یاد حجازی پیگیری شد. هنگامی که پرویز مظلومی وارد کمپ شد دید حدود ۵۰ نفر از طرفداران تیم استقلال پشت درهای این مجموعه ایستاده‌اند و خواستار حضور در محل تمرین هستند که مظلومی وقتی این صحنه را دید دلش سوخت و تماشاگران را به داخل مجموعه هدایت کرد.

* قبل از شروع تمرین امروز مظلومی وقتی دید وضعیت چمن کمپ زنده یاد حجازی چندان مناسب نیست از بازیکنان خواست تا مراقبت ساق‌های خود باشند تا دچار آسیب‌دیدگی نشوند.

*دقایقی از آغاز تمرین نگذشته بود که پدر سامان آقا زمانی هافبک سابق پرسپولیس در محل تمرین حاضر شد و با مظلومی گفت‌وگو کرد محور صحبت‌های این دو نفر مشخص نشد.

* تعداد هواداران حاضر در کمپ زنده یاد حجازی پیرامون نقل و انتقالات باشگاه صحبت می‌کردند و وقتی مظلومی را دیدند سراغ حیدری و ابراهیمی را از او می‌گرفتند. سرمربی استقلال هم اعلام کرد که حیدری از یکی دو روز دیگر در تمرینات حاضر می‌شود و ابراهیمی هم انشاءالله با استقلال خواهد ماند.

* سید مهدی رحمتی امروز به همراه پسر خود به محل تمرین آمد.

* در ابتدای تمرین بازیکنان زیر نظر صالح کار تاکتیکی انجام دادند و سپس در قالب دو گروه سبز و نارنجی فوتبال درون تیمی را پشت سر گذاشتند.

* وحید طالب‌لو و سید مهدی رحمتی به دروازه‌بان استقلال در دقایق پایانی تمرین در کنار یکدیگر تمرین کرده و با حسین تراب‌پور کار دروازه‌بانی انجام دادند.

*تیم فوتبال استقلال فردا در دو نوبت صبح و عصر برنامه‌های آماده سازی خود را در مجموعه ورزشی انقلاب و ورزشگاه آزادی پی‌گیری خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.