یک نشریه اسپانیایی از قرمزوسفیدپوشان شهر مادرید به عنوان مشتری جدید بال سوئیسی اینتر نام برده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اینتر ژردان شاقیری را در فهرست بازیکنان فروشی خود قرار داده است، اما این بازیکن سوئیسی ممکن است فرصت بازی در تیم‌هایی مانند استوک‌سیتی و تاتنهام را برای پیوستن به اتلتیکومادرید رد کند.

شاقیری ماه ژانویه سال جاری به عنوان بازیکن قرضی از بایرن مونیخ به اینتر پیوست و در قرارداد او بندی وجود داشت که به نراتزوری اجازه می‌داد قرارداد این بازیکن سوئیسی را دائمی کند. این کار صورت گرفته است اما به نظر می‌رسد که اینتر می‌خواهد شاقیری را بعد از تنها شش ماه از به خدمت گرفتن او بفروشد، تا بودجه لازم برای خریدهای تابستانی‌‌اش را که جفری کندوگبیا، میراندا و موریو جزوشان بوده‌اند، فراهم کند.

اینتر شاقیری را به استوک‌سیتی پیشنهاد داده است، اما خود او تمایلی به بازی در این تیم ندارد. امروز (شنبه) همچنین اعلام شد که شاقیری ممکن است با اریک لاملا، هافبک تاتنهام معاوضه شود. اکنون اما نشریه اسپانیایی موندودپورتیوو مدعی است که احتمال پیوستن بال پیشین بایرن مونیخ به اتلتیکومادرید بیش از سایر تیم‌هاست و دیه‌گو سیمئونه خواهان اوست.

در میان تیم‌هایی که از آنها به عنوان مقاصد احتمالی شاقیری نام برده شده است، اتلتیکومادرید مطمئناً گزینه ارجح است، چرا که این تیم علاوه بر جایگاه رسانه‌‌ای بهتر نسبت به استوک‌سیتی و تاتنهام، سهمیه حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل آینده را داراست.

از قرار معلوم سیمئونه شاقیری را به عنوان جانشینی ایده‌آل برای هافبک ترکیه‌ای تیم خود، آردا توران که گفته می‌شود در آستانه پیوستن به بارسلونا قرار دارد، در نظر گرفته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.