مدیر ورزشی تیم فوتبال رم از ابراز علاقه این باشگاه برای جذب مهاجم بوسنیایی منچسترسیتی یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ادین ژکو که در فصل گذشته لیگ برتر تنها در ۱۱ بازی برای منچسترسیتی به میدان رفت، شایعه جدایی‌اش از این تیم در حالی مطرح‌ شده که هنوز سه سال دیگر با نایب قهرمان انگلیس قرارداد دارد. این مهاجم ۲۹ ساله اخیراً عنوان کرد، ممکن است باشگاه منچسترسیتی برای فروش او پیشنهادی دریافت کند که نتواند آن را رد کند، اما به هر حال نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد.

والتر ساباتینی، مدیر ورزشی تیم فوتبال رم شب گذشته (جمعه) با حضور در مراسمی در پروجا گفت: ما خیلی به جذب ژکو نزدیک نیستیم، اما تلاش می‌کنیم تا او را به خدمت بگیریم. ادین دقیقاً همان مهاجمی است که ما به دنبالش هستیم، اما قیمت این بازیکن بالاست.

گفته می‌شود تیم‌های لیورپول و یوونتوس خواهان به خدمت گرفتن مهاجم ۲۹ ساله من‌سیتی هستند. براساس گزارش‌ها منچسترسیتی برای فروش این بازیکن بوسنیایی تنها به پیشنهادات بالای ۲۰ میلیون پوند فکر می‌کند.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود الجزیره امارات هم با ۱۴ میلیون یورو خواهان به خدمت گرفتن مهاجم ساحل عاجی جالوروسی است، اظهار داشت: ژروینیو قصد ترک رم را ندارد. او نظرش تغییر کرد و می‌خواهد در کنار ما بماند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.