قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان با اشاره به لغو اردوی این تیم در کمپ نساجی بروجرد، گفت: تیم فردا برای برپایی اولین اردوی خارج از استان راهی پردیس کرج می​شود.

علی پورکیانی در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهارکرد: تمرینات تیم بسیار منظم زیر نظر کادرفنی پیش می​رود. تیم فردا عصر نیز عازم کرج است تا از ۱۴ تا ۲۵ تیرماه اولین اردوی خارج از استان آن، در پردیس کرج برگزار شود.

وی درباره علت لغو اردوی این تیم در کمپ نساجی بروجرد، گفت: مسوولان آن‌جا در ابتدا به ما قول دادند ولی پس از آن خلف وعده کردند. ما بر سر قیمت به توافق رسیده بودیم ولی بعد آن‌ها از آن قیمتی که اعلام کرده بودند، پشیمان شدند و قیمت را بالا بردند و همین باعث لغو اردوی‌مان در آن‌جا شد.

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان درباره روند جذب بازیکنان، عنوان‌کرد: موسی کولی​بالی که از قبل با ما بوده است و همچنین مربی بدنساز و یک دفاع برزیلی که مورد نظر ما برای جذب هستند، امروز صبح وارد تهران شدند و قرار است در تست سلامت شرکت کنند و نماینده باشگاه نیز قرار است این افراد را برای انجام تست، همراهی کند و پس از تایید تست سلامت، آن‌ها وارد مراحل بعدی یعنی بستن قرارداد و حضور در تمرینات می‌شوند.

وی افزود: ما به دنبال جذب یک گلر برزیلی نیز هستیم که او روز دوشنبه به ایران می​آید و در تست سلامت شرکت می​کند و او هم پس از تایید تست، وارد مراحل دیگر روند جذب می‌شود.

پورکیانی بیان‌کرد: برای جذب دیگر بازیکنان مورد نظر نیز، آقای ویسی و روشنایی پیگیر کارها هستند و با بازیکنان وارد مذاکره می​شوند و اگر بازیکنی جذب شود، اطلاع​رسانی خواهد شد.

وی در ادامه درباره ابطال کارت پایان خدمت فیاض​بخش بازیکن جدید این تیم، گفت: او به باشگاه آمد و سرپرست تیم به او اعلام کرد که پس از بررسی و استعلام کارت پایان خدمتت و عدم مشکل در این زمینه، با شما وارد مذاکره می‌شویم ولی پس از آن با ما تماس گرفت و گفت که کارت پایان خدمتم مشکل دارد. خیلی​ها به این‌جا می‌آیند و مذاکره می‌کنند ولی مذاکره همیشه منوط به جذب بازیکن نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.