کاپیتان تیم ملی ایران برای بازگشت به استقلال تردیدهای فراوانی پیش رو دارد. او به دنبال اعتماد از دست رفته است و البته قطر هم با فوتبال بی حاشیه‌اش، آندو را وسوسه می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیموریان اما از قطر و ام صلال پیشنهاد دارد و بدش نمی‌آید در این کشور و به دور از هیاهوی فوتبال رایج آن فوتبالش را ادامه بدهد، کاپیتان تیم ملی ایران اما در کنار این پیشنهاد نسبتا خوب، پیشنهاد استقلال و اصرار مسئولین آن ها را هم دارد.

نفت هم آندو را برای رویای قهرمانی در آسیا می‌خواهد، تراکتورسازی هم که امتیاز‌های زیادی را با سانتر‌های روی پای تیموریان به دست آورد و زمانی که او از میدان آخر بیرون رفت، سه گل در چند دقیقه از نفت دریافت کرد، نیز آندو را می‌خواهد.

در چنین شرایطی است که در بازار راکد و افول کرده فوتبال ایران، آندو و یکی دو بازیکن دیگر همچنان پیشنهاد‌های خوبی دارند.  تیموریان اما با استقلال فاصله بعیدی دارد. او سال گذشته قراردادی با استقلال داشت در حدود دو میلیارد تومان و البته طلبی از قبل داشت، در حدود چهارصد میلیون تومان، با این وجود در نیم فصل اول با احتساب طلبش، تنها ششصد میلیون تومان از استقلال گرفت و به گفته خودش برخی مسئولان باشگاه، حتی مبلغ قرارداد وی را هم انکار کردند.

تیموریان بعد از این ماجرا ها توسط برخی هوادار نماها در تمرین استقلال هم با مشکل مواجه شد، کاپیتان تیم ملی پس از این داستان و وقتی از سوی قلعه نویی و افشارزاده حمایت نشد، به کل رفت و دلگیری عمیقی نسبت به استقلالی‌ها پیدا کرد تا اینکه پرویز مظلومی به او اطمینان داد که شرایط را برای وی بهتر خواهد کرد.

تیموریان برای بازگشت به استقلال مشکلات زیادی دارد، او بی‌اعتمادی و دلخوری را به صورت توامان دارد و به این ترتیب اگر با قطری‌ها توافق کند، شاید به این کشور برود و قید فوتبال در ایران را بزند، از سوی دیگر او استقلالی است و این تیم را دوست دارد، باید دید نهایتا کار آندو با تردید‌های فراوانش به کجا می‌کشد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )