مارکوس روخو مدافع منچستر یونایتد که تابستان گذشته از سوی لوییس فن خال زیر بار انتقاد قرار گرفته بود شکی ندارد که این مربی هلندی پیروزی و موفقیت را به اولد ترافورد باز می‌گرداند.

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از جانشینی ناموفق دیوید مویس به جای سر آلکس فرگوسن، حالا مرد هلندی از تابستان گذشته هدایت این تیم را در اختیار دارد و پس از بازگرداندن شیاطین سرخ به لیگ قهرمانی اروپا، هدف بعدی او این است که برای اولین بار پس از فصل ۱۳-۲۰۱۲ ، عناوین قهرمانی را به دست آورد. اما روخو یکی از اولین خریدهای اولدترافورد اطمینان دارد که این موفقیت هم به دست می‌آید.

این بازیکن بین‌المللی آرژانتینی که اکنون با تیم ملی در شیلی است، به مطبوعات گفت: لوییس فن خال در منچستر یونایتد موفق خواهد بود. او قهرمانی‌های متعددی را کسب خواهد کرد. برای من، اصلا جای سوال نیست. فن خال هم خواستار بهتر شدن تیم و هم بهتر شدن تک تک بچه هاست . او از من یک بازیکن بهتر ساخته است.

وی گفت: وقتی ما خارج از رقابت‌ها هستیم، او یک آدم بامزه است که همیشه شوخی می‌کند، اما وقتی حرف موفقیت تیم مطرح می‌شود، کار کار است. برای همین هم او این همه از بازیکنانش احترام می‌بیند.

روخو همچنین از تیم ملی و بین‌المللی‌اش حمایت کرد و با اشاره به آنخل دی ماریا گفت در انتظار فصلی عالی برای او است. وی گفت: مردم دی ماریا را فصل پیش درست ندیدند و فراموش کردند او داشت با یک تیم جدید هماهنگ می‌شد و تنها یک رقم بزرگ نقل و انتقال را دیدند. در حالی که لیگ اسپانیا و انگلستان با هم فرق دارند. او یکی از بهترین بازیکنان جهان است و می‌تواند مثل مسی و رونالدو ظاهر شود و من مطمئنم که در این فصل ما چیزهای خاصی از او می‌بینیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.