رابطه کاپیتان دوم کهشکانی‌ها با رئیس باشگاه رئال‌مادرید همچنان تیره و تار است و به نظر نمی‌رسد روزهای روشنی را به خود ببیند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه «آس» اسپانیا، رابطه نه‌چندان خوب فلورنتینو پرس و سرخیو راموس به قدری بد شده که حالا به نقطه‌ای رسیده که راه برگشتی ندارد. جرقه این اختلافات در تاریخ ۲۴ مِی ۲۰۱۴ خورد، زمانی که راموس در دقیقه ۹۳ گل تساوی رئال‌مادرید مقابل اتلتیکومادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا را به ثمر رساند و کمک شایانی به این تیم برای شکست روخی‌بلانکو در وقت‌های اضافه و تصاحب دسیما (دهمین قهرمانی اروپایی) کرد. پس از این بازی پرس به مدافع ملی‌پوش خود گفت که " قراردادت را بهبود خواهم بخشید، چون سزاوارش هستی." راموس در مسابقات جام باشگاه‌های جهان این بار مقابل سن‌لورنزو آرژانتین درخشید و بار دیگر رئیس باشگاه رئال‌مادرید تأکید کرد که این بازیکن ارزش قرارداد بهتری را دارد ولی وقتی سرخیو با پرس تماس گرفت تا با او در مورد تمدید قراردادش صحبت کند رئیس باشگاه  اعتنایی به وی نکرد.

به هر حال راموس باشگاهی را که در ۱۰ فصل گذشته برایش بازی کرده و در ۴۸۸ دیدار موفق به زدن ۵۸ گل هم شده، به خاطر پول ترک نخواهد کرد، بلکه به خاطر ناسازگاری که بین او و فلورنتینو پرس وجود دارد، ترک می‌کند. مدافع میانی کهکشانی‌ها بر این باور است که در هر بازی که برای رئال به میدان رفته بدون شک تعهد بالای خود را نشان داده و در سال‌های اخیر وزن موجود در رختکن رئال‌مادرید را به دوش کشیده است و حتی در مواردی که مصدوم بوده به خاطر کمک به تیم بازی کرده است. چیزی که مدافع ۲۹ ساله سفیدپوشان مادریدی را آزرده کرده این است که بازیکنانی همانند کریم بنزما و گرث بیل سالانه به ترتیب ۷.۵ میلیون و ۹ میلیون یورو در رئال‌مادرید دستمزد دریافت می‌کنند ولی او برای باشگاه رئال ارزش کمتری دارد. راموس معتقد است که فلورنتیو پرس با رفتارش در چند ماه اخیر خواهان جدایی وی از رئال‌مادرید است.

سرخیو به این نتیجه رسیده که تداوم این رفتار سران باشگاه رئال روی او و خانواده‌اش تأثیر منفی گذاشته است. در کنار این راموس همچنین نمی‌خواهد به سرنوشت اسطوره‌های رئال‌مادرید از جمله ردوندو، دل‌بوسکه، هی‌یرو و یا رائول دچار شود که به خاطر اختلافی که با رئیس باشگاه داشتند با بی‌مهری از تیم اول شهر مادرید کنار گذاشته شدند. مدافع رئال‌مادرید تمایل دارد به موقعش همه چیز را در مورد این اختلاف به طور علنی توضیح بدهد.

اتفاقات اخیر به هر حال می‌تواند راموس را در گرفتن تصمیمش مصمم‌تر کند. کاپیتان دوم کهکشانی‌ها همچنین معتقد است که رئیس باشگاه بیش از حد در امور ورزشی باشگاه دخالت دارد. راموس همانند کریستیانو رونالدو جزو بازیکنانی بود که از کارلو آنچلوتی حمایت کرد و خواهان حفظ این مربی ایتالیایی روی نیمکت رئال بود ولی پرس به آنها اعتنا نکرد و با کارلتو قطع همکاری کرد. مشکل دیگر راموس دکتر اولمو است که به خوبی به بازیکنان این تیم سرویس نمی‌دهد، دکتری که انتخاب پرس است. همه این شواهد نشان می‌دهد که سرخیو راموس کاسه صبرش لبریز شده و باید دید که در روزهای آتی چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.