پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ سید جلال حسینی بازیکن بسیار خوبی است و به درد پرسپولیس می‌خورد.

 رضا شاهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد عملکرد پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات گفت: عملکرد پرسپولیس در نقل و انتقالات مثل فصل قبل چنگی به دل نمی‌زند. در این بین تنها خرید خوب تیم جذب رامین رضائیان بوده است. البته ۲ هفته از زمان نقل و انتقالات باقی مانده و شاید تیم بتواند به وضعیت خود بهبود ببخشد.

وی در مورد اینکه چه پیش بینی از پرسپولیس در لیگ پانزدهم دارد، خاطرنشان کرد: باید منتظر اتمام این ۲ هفته ماند تا ببینیم وضعیت چطور می‌شود. شاید تیم بتواند در فرصت باقی مانده نفرات خوبی را جذب کند. به اعتقاد من پرسپولیس از دروازه تا نوک خط حمله نیاز به جذب بازیکن جدید دارد. فرصت در حال از دست رفتن است زمان کمی تا شروع مسابقات باقی مانده و تیم باید تمرین و بدنسازی کند.

شاهرودی در پاسخ به این سوال که هواداران در تجمع‌هایی نسبت به عملکرد تیم در نقل و انتقالات اعتراض کردند، تصریح کرد:‌ هوادار نگران وضعیت پرسپولیس است. آنها هر چیزی بگویند حق دارند. هواداران دوست دارند پرسپولیس را قوی ببینند و هر موضوعی که می‌گویند درست است.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه برانکو ایوانکوویچ سیدجلال حسینی را نمی‌خواهد، گفت: فکر می‌کنم حسینی درخواست یک و نیم میلیاردی دارد و سقف قراردادی پرسپولیس یک میلیارد است. ۲-۳ بار حسینی را از نزدیک دیدم او انسان بسیار خوب و متشخصی است. او بازیکن با کیفیتی است و خیلی به درد پرسپولیس می‌خورد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.