پیشکسوت استقلال می‌گوید جاسم کرار نمی‌تواند رهبری این تیم را در میانه میدان در دست بگیرد.

علی جباری در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به استقلال فعلی چیست گفت: من فقط دعا می‌کنم تا بحران دو فصل گذشته گریبان این تیم را نگیرد و امیدوارم کادر فنی جدید استقلال با مشورت گرفتن و کار بیشتر اشتباه‌های گذشته را تکرار نکند.

او در پاسخ به این سوال که آیا کادرفنی استقلال تاکنون از او مشورتی گرفته‌اند، گفت: تا الان که با شما صحبت می‌کنم مشورتی با من نکرده‌اند ولی برای آنها آرزوی موفقیت دارم. به هرحال ما عمرمان را در استقلال گذاشتیم و همین که هواداران استقلال شاد شوند برای ما کافی است.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به نقل و انتقالات تیمش چیست، عنوان کرد: استقلال نسبت به قبل بهتر شده و تیم به سمت جوان‌تر شدن می‌رود. امیدوارم تیم هرچه سریعتر بسته شود تا با تمرینات تاکتیکی و بدنسازی مناسب تیم شکل خوبی بگیرد و هواداران در نهایت با ورزشگاه‌ها آشتی کنند.

وی در پاسخ به این سوال که خلأ فعلی در استقلال را در چه می‌داند گفت: متاسفانه در استقلال کسی که به تیم انگیزه دهد و رهبر میدان باشد وجود ندارد. این مسئله در یکی، دو سال گذشته هم بوده است و به نظرم مظلومی باید برای حل این نقیصه هرچه سریعتر بازیکنی را جذب کند.

جباری در پاسخ به این سوال که آیا کرار نمی‌تواند رهبری استقلال را در میانه میدان در اختیار بگیرد، گفت: نه، کرار بازیکنی عصبی است و گاهی اوقات کنترلش را از دست می‌دهد و در زمین پرخاش می‌کند. او نمی ‌تواند لیدر استقلال در میانه میدان باشد و باید یک بازیکن دیگر این وظیفه را بر عهده بگیرد؛ بازیکنی که با فکر بالا بازی کند و آرامشش را در بازی حفظ کند.

پیشکوست استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که توقعش از استقلال در فصل آتی چیست، گفت: امیدوارم استقلال بتواند همه چیز را جبران کند و تماشاگران را خوشحال کند. آرزوی ما قهرمانی لیگ برتر است ولی حداقل استقلال باید سهمیه آسیایی را بدست بیاورد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.