به نوشته موندو دپورتیوو، پل پوگبا یک سال دیگر در یوونتوس خواهد ماند.

به گزارش ایسنا، مصاحبه لوکاس سیلوا تیتر نخست روزنامه مارکا است. او گفت: فقط به ماندن در مادرید فکر می‌کنم و می‌خواهم جایگاه خود را در ترکیب تیم به دست بیاورم.

مسابقات دوچرخه سواری تور دو فرانس از عناوین مهم این روزنامه است که به حضور چهار اسپانیایی در این مسابقات اشاره دارد.

مارکا به آردا توران هم اشاره دارد: آتلتیکو مادرید و او نمی‌خواهند تا انتخابات صبر کنند تا بارسلونا تصمیم نهایی خود را بگیرد.

فینال کوپا آمه‌ریکا بین تیم‌های شیلی و آرژانتین که بامداد یکشنبه برگزار می‌شود، از عناوین دیگر روزنامه است.

روزنامه آ اس تیتر نخست خود را به پیشنهاد منچستریونایتد اختصاص داد. یونایتد در صورت فروش راموس به این تیم اجازه خروج دخیا را به رئال خواهد.

عنوان مهم دیگر این روزنامه به دیدار نهایی کوپا آمه‌ریکا اشاره دارد. آرژانتین با ۱۸ میلیون شیلیایی روبه‌روست. میزبان به دنبال اولین قهرمانی خود در مقابل بهترین تیم جام است.

سخن دیگو کاستا درباره آردا توران در صفحه نخست روزنامه دیده می‌شود. او گفت: فوق‌العاده است اگر دوباره در کنار او بازی کنم.

اشاره به سخنان دو نامزد ریاست بارسلونا از عناوین دیگر آ اس است. لاپورتا گفت: اگر قرار باشد بازیکنی را به تیم ملحق کنم، برای خرید پوگبا به تورین می‌روم. همچنین بارتومئو گفت: لوئیس انریکه خواهان آردا بود.

عنوان نخست روزنامه موندو دپورتیوو به مسی و توران اشاره اختصاص دارد. مسی به دنبال کسب اولین عنوان با آرژانتین است. همچنین به حضور سه بازیکن بارسلونا در فینال کوپا اشاره شد.

آتلتیکو مادرید و بارسا برای انتقال آردا به توافق رسیدند و دوشنبه قرارداد این بازیکن امضا خواهد شد. لوئیس انریکه خواهان اوست و پس از او بازیکن دیگری به آبی‌-اناری پوشان اضافه نخواهد شد.

حرف پوگبا بر ادامه حضور در یونتووس برای یک سال دیگر از عناوین موندو است.

روزنامه اسپورت تیتر نخست خود را به آردا اختصاص داد.

در عنوانی دیگر به حضور کنتادور در تور دو فرانس اشاره شد. او به دنبال دومین قهرمانی خود در مسابقات دوچرخه‌سواری دور فرانسه است.

اسپورت به دو تیمی که علاقمند جذب پدرو هستند، اشاره کرد. آرسنال و لیورپول خواهان او هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.