پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: پرویز مظلومی مربی است که با بازیکنان درجه یک می‌تواند کار کند و او توان کار با بازیکنان درجه ۲ را ندارد.

رضا حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت استقلال در فصل نقل و انتقالات گفت: ما هم مثل خیلی‌ها نگران وضعیت استقلال هستیم. درست است که پرویز مظلومی برای بهبود شرایط تیم کارش را آغاز کرده اما او مربی است که می‌تواند با حضور بازیکنان درجه یک نتیجه بگیرد. اکثر تیم‌ها بازیکنان درجه یک را جذب کردند و استقلال با توجه به اینکه دیر کار را آغاز کرده باید به سراغ بازیکنان درجه دو برود.

وی افزود: نگران وضعیت استقلال هستم. بعید می‌دانم مظلومی با بازیکنان درجه دو بتواند نتیجه بگیرد. البته او مقصر نیست چراکه خیلی دیر وارد تیم شد.

پیشکسوت استقلال در رابطه با بازیکنانی که این تیم در فصل نقل و انتقالات جذب کرده خاطرنشان کرد: شاید این بازیکنان در تیم‌های خودشان کیفیت خوبی داشتند اما این نفرات در حد و اندازه بازیکنانی مثل فرهاد مجیدی، مجتبی جباری، آندرانیک تیموریان و ... نیستند. مثالی می‌زنم زمانی که ما بازیکن بودیم منصور پورحیدری اگر می‌خواست جوانی را به میدان بفرستد ۱۰ بازیکن کنار او نفرات با تجربه بودند تا اگر این فرد اشتباهی کرد بازیکن با تجربه این اشتباه را پوشش دهد. بازی در پرسپولیس و استقلال بسیار سخت است. این دو تیم همانطور که یک بازیکن را خیلی راحت به اوج می‌برند یک بازیکن را به راحتی هم از بین می‌برند کما اینکه در گذشته هم شاهد این اتفاق بودیم.

حسن‌زاده در رابطه با سیاست پرویز مظلومی بر عدم همکاری با امیرحسین صادقی و هاشم بیک‌زاده خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم در این موقعیت مظلومی دچار اشتباه می‌شود. در شرایطی که استقلال تعدادی بازیکن کم‌تجربه را جذب کرده حضور این دو مهره با تجربه می‌توانست به استقلال کمک کند. در تیمی مثل استقلال و پرسپولیس تجربه حرف اول را می‌زند. استقلال نیاز به حضور بازیکنان لیدر دارد و فکر می‌کنم این دو نفر می‌توانستند به تیم کمک کنند.

وی درمورد عدم بازگشت جاسم کرار به تمرینات با وجود اینکه قرارداد دارد تصریح کرد: جاسم کرار در زمان حضور مظلومی از استقلال اخراج شد و او را از تیم بیرون کردند. به خاطر اعتراض‌هایی که در آن مقطع به او شد این تصمیم را گرفتند.  اگر قرار است شرایط یک تیم با نبود یک بازیکن این ور و آن ور شود همان بهتر است که این اتفاق بیفتد. باید هرچه زودتر تکلیف این بازیکن را روشن کنند.

وی در مورد اینکه چه پیش‌بینی از استقلال در لیگ پانزدهم دارد خاطرنشان کرد: کار واقعا مشکل است. البته هیچ چیز غیرممکن نیست.

وی در پایان گفت: امیدوارم استقلال بتوانند در لیگ پانزدهم نتیجه بگیرد و شرایط خوبی داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.