کاپیتان سابق شیاطین سرخ می‌گوید چلسی بیشترین شانس را برای قهرمانی در فصل جدید لیگ برتر انگلیس خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، فصل جابه‌جایی تابستانی بازیکنان شروع شده است و تیم‌های سرشناس لیگ برتر انگلیس فعالیت خود را برای جذب بازیکنان مورد نیاز آغاز کرده‌اند. چلسی، مدافع عنوان قهرمانی رادامل فالکائو را به صورت قرضی جذب کرده است. منچستریونایتد ممفیس دیپای، بهترین بازیکن فصل قبل لیگ هلند را جذب کرده، آرسنال با پتر چک، سنگربان سابق چلسی قرارداد امضا کرده است و لیورپول هم شش بازیکن جدید را به خدمت گرفته است. این در حالی است که منچسترسیتی تا الان خرید بزرگی نداشته است.

گری نویل، مدافع سابق شیاطین سرخ در گفت‌وگویی که با شبکه "اسکای اسپورتس" داشت، تاکید کرد که چلسی با توجه به تغییراتی که تا الان انجام شده شانس نخست قهرمانی در لیگ جزیره برای فصل بعد است.

او گفت: هنوز فصل جابه‌جایی تابستانی به پایان نرسیده است و تیم‌ها به جذب بازیکنان جدید نیاز دارند. تا شروع فصل جدید چهار - پنج هفته دیگر باقی مانده است. با توجه به وضعیت تیم‌ها در فصل جابه‌جایی تابستانی می‌توانم بگویم که چلسی هنوز بیشترین شانس را برای کسب عنوان قهرمانی دارد. از نظر من چلسی قوی‌ترین تیم کنونی لیگ جزیره بوده و طبیعی است که شانس این تیم برای کسب عنوان قهرمانی بیشتر از دیگر تیم‌ها باشد. البته باید این را هم گفت که در لیگ جزیره هر احتمالی وجود دارد و هنوز زود است که قضاوت بکنیم.

او ادامه داد: هنوز تنور فصل نقل‌وانتقالات تابستانی داغ نشده است. این کاملا طبیعی است که در هفته‌های پایانی شرایط به کلی تغییر کند. در هر حالتی می‌توانم بگویم که چلسی بیشترین شانس را برای کسب عنوان قهرمانی خواهد داشت. این تیم بازیکنان کلیدی خود را حفظ کرده است و با جذب دو، سه بازیکن جدید می‌تواند از عنوان قهرمانی خود در لیگ جزیره دفاع کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.