مدیر تیم فوتبال سپاهان گفت: با احسان حاج‌صفی به صورت شفاهی صحبت کرده و برای تمدید قرارداد به توافق رسیده‌ایم.

رسول خوروش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص اینکه آیا رحمان احمدی در سپاهان می‌ماند گفت: احمدی با مسئولان باشگاه به صورت تلفنی صحبت کرده و به توافق هم رسیده و در حال حاضر نیز تمرینات تیم شرکت می‌کند. قرار داد این بازیکن تا دوشنبه به امضا خواهد رسید.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود شریفی از یک باشگاه قطری و یک باشگاه اروپایی پیشنهاد داشته اما باشگاه سپاهان رقم بالایی را برای رضایت‌نامه او درخواست کرده است، اظهار داشت: در مورد شریفی پیشنهادی از قطر نداشته‌ایم. ممکن است پیشنهاد اروپایی هم به خود وی شده باشد اما هنوز در این خصوص پیشنهادی به باشگاه نرسیده است. مطمئن باشید اگر یک باشگاه خوب اروپایی هر یک از بازیکنان ما را بخواهد مانع پیشرفت آن بازیکن نشده و با انتقال او موافقت می‌کنیم.

مدیر تیم فوتبال سپاهان در مورد اینکه گفته می‌شود چون قرارداد شریفی با باشگاه سپاهان بلند مدت و رقم قرارداد او پایین است باشگاه تراکتورسازی با پیشنهاد مالی بالا وی را وسوسه کرده، تصریح کرد: به هر حال باشگاه‌های زیادی به دنبال شریفی هستند و باشگاه تراکتورسازی هم با این بازیکن صحبت کرده اما قرارداد این بازیکن جوان با باشگاه سپاهان چهار ساله است. شریفی علاقه زیادی دارد در سپاهان بماند و تا امروز هیچ پیشنهاد رسمی از باشگاه‌های ایرانی در مورد او به ما نرسیده است. شریفی با باشگاه سپاهان قرارداد دارد و اگر باشگاهی این بازیکن را می‌خواهد باید با ما وارد مذاکره شود.

خوروش در مورد اینکه چرا حاج صفی در تمرینات سپاهان شرکت نمی‌کند و آیا او هم پیشنهاد اروپایی دارد و برای گرفتن رضایت‌نامه‌اش قهر کرده است، خاطرنشان کرد: مطمئن باشید حاج‌صفی از دوشنبه هفته جاری به تمرینات تیم اضافه می‌شود. با حاج‌صفی به صورت شفاهی صحبت کرده و برای تمدید قرارداد به توافق رسیده‌ایم و تا دوشنبه قرارداد این بازیکن هم به امضا خواهد رسید.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود باشگاه سپاهان به دنبال جذب ادینیو است، تاکید کرد: ادینیو ایران نیست و با یک باشگاه قطری به توافق رسیده است. ضمن اینکه ما به دنبال جذب این بازیکن نیستیم.

خوروش تصریح کرد: با جذب دو بازیکن دیگر پرونده باشگاه سپاهان در فصل نقل و انتقالات بسته می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.