سرمربی ۵۵ ساله تیم ملی شیلی تأکید کرد که میزبان کوپا آمه‌ریکا در بازی فینال این رقابت‌ها برابر آرژانتین با همان رویکردی به میدان خواهد رفت که در بازی‌های قبلی خود داشته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خورخه سامپائولی، سرمربی تیم ملی فوتبال شیلی در کنفرانس خبری پیش از بازی فینال کوپا آمه‌ریکا در پاسخ به سؤال خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا او برنامه خاصی برای مهار کردن لیونل مسی، کاپیتان و بازیکن اصلی آرژانتینی‌ها دارد، اظهار داشت: ما شیوه بازی‌مان را تغییر نخواهیم داد و از همان سیستمی که از ابتدای رقابت‌ها تاکنون با آن به میدان رفته‌ایم، استفاده خواهیم کرد. سیستم بازی ما مشخص است و همین سیستم به ما اجازه داده به جایی برسیم که الان حضور داریم، پس همین راه را تا پایان ادامه خواهیم داد.

سامپائولی که تیمش قوی‌ترین خط حمله رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا را در اختیار دارد و در کنار آرژانتین جزو هجومی‌ترین تیم‌های این تورنمنت بوده‌ است، تأکید کرد بی‌صبرانه منتظر آغاز بازی فینال است. او افزود: این ساعاتی که تا رسیدن به آغاز بازی می‌گذرد انگار بی‌نهایت هستند. اگر دست من باشد می‌خواهم همین حالا بازی شروع شود. تنها چیزی که باقی مانده گپ پایانی با بازیکنان است که در آن جنبه‌های مختلف بازی‌ حریف را تشریح خواهیم کرد.

سرمربی میزبان رقابت‌ها آرژانتینی است و به همین دلیل قرار گرفتن برابر هموطنانش و تلاش برای شکست دادن آنها برای او حس عجیبی دارد. این مربی اما تأکید کرد که به شیلیایی‌ها متعهد است و به آنها برای کسب اولین عنوان قهرمانی تاریخ خود کمک خواهد کرد.

سامپائولی عنوان کرد: این یک رویداد ورزشی است که مرا برای ارتباط داشتن با گروهی از بازیکنان و یک کشور که من را به عنوان سرمربی تیمش انتخاب کرده است، ملزم می‌کند. من برای کمک به این بازیکنان و این کشور متعهد هستم. درست است که آرژانتینی‌ام و تابعیت شیلیایی ندارم، اما برای اینکه شیلی را قهرمان کوپا آمه‌ریکا کنم، هیجان بسیاری دارم. تعهد کاری چیزی نیست که بتوانم چشمم را به روی آن ببندم. تمام اعضای کادر فنی تیم من آرژانتینی هستند، اما همه ما می‌خواهیم که شیلی قهرمان کوپا آمه‌ریکا شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.