مهاجم اسپانیایی تیم فوتبال چلسی تأکید کرد که ژوزه مورینیو عاشق کارش است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آردا توران که در سال ۲۰۱۱ در ازای ۱۲ میلیون یورو از گالاتاسرای به اتلتیکومادرید پیوست با وجود اینکه تا ماه ژوئن ۲۰۱۷ با روخی بلانکو قرارداد دارد، اما جدایی‌اش از تیم دوم شهر مادرید قطعی به نظر می‌رسد. گفته می‌شود تیم‌هایی همچون چلسی، آرسنال، منچسترسیتی و پاری‌سن‌ژرمن و البته دو غول فوتبال اسپانیا یعنی بارسلونا و رئال مادرید تمایل به جذب این بازیکن دارند.

دیه‌گو کاستا که خود تجربه بازی در کنار آردا توران در اتلتیکومادرید را دارد، به روزنامه «بوگون» ترکیه گفت: بازی مجدد در کنار آردا می‌تواند فوق‌العاده باشد. توران در داخل زمین کار را برای هم‌تیمی‌‌هایش راحت‌تر می‌کند. من، آردا و فیلیپه لوئیز کنار هم فوق‌العاده بودیم. توران انسان فوق‌العاده‌ای است و بارها ما را برای خوردن غذا به خانه‌اش دعوت کرد. واقعاً کباب‌هایی را که او درست می‌کرد، دوست داشتم. گاهی اوقات هم می‌شد که کل اعضای تیم برای خوردن شام به خانه آردا می‌رفتند.

وی همچنین در تمجید از سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان لندنی عنوان کرد: مورینیو خودش را کاملاً وقف چلسی کرده است. او شغل خود را می‌پرستد و در آن غرق شده است. در حال حاضر تیم در حال استراحت است، اما مطمئنم که ژوزه برای موفقیت هر چه بیشتر تیم برنامه‌ریزی خواهد کرد. او شرایط را برای بازیکنان خود آسان‌تر می‌کند.

کاستا در پایان به تمجید از سرمربی پیشین خود پرداخت و گفت: سیمئونه هنوز یک مربی جوان است و همیشه برای رسیدن به بهترین‌ها تلاش می‌کند. دیه‌گو نیز همواره در حال کمک به بازیکنان خود است و از حرفه‌اش لذت می‌برد. به عقیده من هم مورینیو و هم سیمئونه از موفقیت لذت می‌برند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.