مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس برای کسب نتیجه برانکو ایوانکوویچ را حفظ کرده و حتما او قول هم داده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، رامین رضائیان در برنامه ۴-۴-۲ رادیو جوان در مورد حضورش در باشگاه پرسپولیس و اینکه گفته می‌شود پدرش پرسپولیسی بوده است، گفت: علاقه پدرم به پرسپولیس وحشتناک است. خودم هم به این تیم علاقه داشتم. با پرسپولیس ۳ جلسه برگزار کردم و تصمیم گرفتم به این تیم بیایم. با هیچ‌کدام از تیم‌های دیگر که من را می‌خواستند از نزدیک صبحت نکردم و مدیربرنامه‌هایم با آنها صحبت کرد.  به خاطر علاقه پدرم به اینجا آمدم اما خودم هم به پرسپولیس علاقه داشتم.

بازیکن فصل گذشته راه‌آهن تاکید کرد: فکر نمی‌کنم کسی که به این تیم می‌آید به خاطر پول باشد. پارسال به خاطر حمید استیلی در راه آهن ماندم و به این شرط تمدید کردم که قراردادم یکساله باشد. مبلغ را پائین آوردم تا قراردادم یکساله باشد. مشکلی بابت آمدن به پرسپولیس نداشتم.

وی در مورد اینکه شرایط پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کند، خاطرنشان کرد: سه چهار روز است به پرسپولیس آمدم. برانکو مربی بزرگی است. از مردم می‌خواهم برای تیم محبوبشان دعا کنند. مدیران تیم امسال تیم خوبی را ‌می‌بینند بازیکنان خوبی از سال قبل ماندند و نفرات خوبی هم جذب شده باید دست به دست هم دهیم  تا پرسپولیس به موفقیت برسد.

بازیکن جدید پرسپولیس در ادامه در مورد اینکه آیا این تیم امسال می‌تواند به موفقیت برسد، خاطرنشان کرد: پرسپولیس برانکو را حفظ کرده تا نتیجه بگیرد. مطمئنا از او برای کسب نتیجه قول هم گرفتند برای کسب مقام خوب در مسابقات شرکت می‌کنیم اگر پرسپولیس و استقلال قوی باشد لیگ جذاب می‌شود.

رضائیان در پاسخ به این سوال که آیا در مورد پستش در پرسپولیس هم شروطی را تعیین کرده است، گفت: مطمئنا هرجا که تیم نیاز داشته باشد بازی می‌کنم. پست تخصصی من دفاع راست است برانکو من را برای این پست خواسته است اگر تیم دچار مشکلی باشد مربی تصمیم می‌گیرد بازیکنان را در پست‌ها تغییر دهد و چه کسی در کدام پست بازی کند بازیکن برای موفقیت تیم با باشگاه قرارداد می‌بندد.

وی در مورد جو کلی پرسپولیس تصریح کرد: جو تیم خیلی خوب است. بازیکنان بزرگ تیم با من خیلی خوب ارتباط برقرار کردند با آنها از قبل آشنا بودم. چند روز است که هواداران در تمرین نیستند امیدوارم هواداران هم بیایند تا جو تمرین بهتر شود.

رضائیان در مورد اینکه آیا بازیکن میلیاردی است، اظهار داشت: دوست ندارم در مورد پول حرف بزنم اگر قرارداد بالا می‌خواستم می‌توانستم به تیم دیگری بروم به خاطر علاقه پدرم علاقه خودم اینجا آمدم قراردادم با باشگاه پرسپولیس ۲ ساله است.

وی در پایان گفت: انشاالله که بتوانم جواب اعتماد پرسپولیس را بدهم و بتوانم در این تیم به موفقیت برسم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.