رفته رفته به پایان نقل و انتقالات نزدیک می‌شویم و تعدادی از ستاره‌های فصول گذشته لیگ برتر، بدون تیم مانده‌اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این لیست شامل بازیکن ملی‌پوش و پدیده لیگ تا بازیکنی که هر سال با سه تیم قرارداد می‌بست تا مدافع ثابت تیم ملی در جام جهانی و پدیده فوتبال ایران در سال های گذشته می‌شود. 

۷ - قاسم دهنوی

بدون تیم ماندن این بازیکن، بی شک یکی از موضوعات عجیب نقل و انتقالات این تابستان است. قاسم دهنوی، بازیکنی‌است که هر سال با یک تیم داخلی می بست و با تیم دیگر تمرین می کرد و در نهایت در شروع لیگ راهی تیم اصلی‌اش می‌شد! حالا این بازیکن فصل گذشته ذوب‌آهن، بعد از چند سال که از نقش اول‌های نقل و انتقالات بود، منتظر تا تیمی به او پیشنهاد بدهد.

۶ - سیاوش اکبرپور

با سقوط پیکان به دسته پایین تر، برای این استقلالی سابق، جایی در هیچ تیمی نیست. با قیمت فعلی او، هیچ تیمی حاضر نیست سیاوش اکبرپور را به خدمت بگیرد. عملکرد اکبرپور چند فصلی هست شباهتی به دوران اوجش ندارد.

۵ - امیرحسین صادقی

شاید هیچ کس فکر نمی‌کرد مدافع وسط تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، امروز بدون تیم مانده باشد. صادقی بعد از عملکرد درخشان در جام جهانی، فصلی فاجعه بار با استقلال داشت. باد دید کدام تیم ریسک می‌کند با این مدافع قرارداد می‌بندد.

۴ - محمد قاضی

بازیکنی که در هر دو تیم استقلال و پرسپولیس بازی کرد و در هیچ کدام موفق نبود. اواخر فصل گذشته با اسکوچیچ به مشکل خورد و اکنون جزو با نام و نشان هایی‌ست، که باید دنبال تیم بگردد.

۳ - محسن فروزان

دروازه بان خوشتیپ استقلال که فکر می‌کرد تنها راه ماندگاری در این تیم کری خوانی با عدد ۴ است. حالا او بهتر از هر کسی می‌داند باید در ابتدا عملکردی قابل قبول داشت و سپس شروع کرد به کری خوانی برای جذب طرفدار. فروزان بارها به اردوهای تیم ملی هم دعوت شده و احتمالا در هفته های آینده به راحتی یک تیم برای خود پیدا خواهد کرد.

۲ - احمد جمشیدیان

معلوم نشد بعد از آن مصدومیت چه بر سر بازی احمد جمشیدیان آمد. هرچه بود او دیگر آن کسی نبود که هر هفته اسمش به خاطر بازی درخشانش شنیده شود. ستاره جوانی که بدون تیم مانده و دوران خوشی را سپری نمی کند.

۱ - محسن مسلمان

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )