سرمربی جدید روسونری می‌گوید که مسئولان باشگاه با خرید‌های تابستانی‌شان، انگیزه خود را برای بازگشت به دوران اقتدار‌شان نشان داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سینیشا میهایلوویچ که ماه گذشته جای فیلیپو اینزاگی را به عنوان سرمربی تیم فوتبال میلان گرفت، امروز (جمعه) در مراسم معارفه خود میلان را تیمی جاه‌طلب توصیف کرد که انگیزه برای بازگشت به قله فوتبال ایتالیا و اروپا را با انجام خرید‌هایی مانند کارلوس باکا از سویا و لوئیز آدریانو از شاختار دونتسک نشان داده است.

میهایلوویچ در یک کنفرانس خبری اظهار داشت: تعدادی بازیکن طراز اول در حال ملحق شدن به ما هستند. فکر نمی‌کنم در حال حاضر در ایتالیا پروژه هیچ تیمی جاه‌طلبانه‌تر از پروژه میلان باشد. بودن در میلان برای من افتخاری بزرگ و رویدادی خاص است. ما باید بازی‌های خود را یکی پس از دیگری ببریم و به همین شیوه به کارمان ادامه دهیم. من می‌خواهم که رویارویی با تیمم برای سایر تیم‌ها کاری ترسناک باشد.

در همین حال سیلویو برلوسکونی، رئیس باشگاه میلان هم ابراز اطمینان کرد که سرمربی فصل گذشته سامپدوریا می‌تواند یوونتوس، مدافع عنوان قهرمانی سری A را برای کسب پنجمین قهرمانی‌اش در این رقابت‌ها به چالش بکشد.

او گفت: پس از ارزیابی تمام گزینه‌های خود که تعدادی از آنها هم خارجی بودند، به این نتیجه رسیدیم که میهایلوویچ بهترین شخص برای هدایت میلان است. او شخصیت فوق‌العاده‌ای دارد و فصل گذشته به همراه سامپدوریا نشان داد که درک بالایی از فوتبال دارد و توانایی‌هایش را به عنوان یک فرمانده نشان داد. او همچنین نشان داد که در تحلیل بازی حریفان خوب عمل می‌کند که این فاکتور مهمی برای یک مربی است. با میهایلوویچ ما دوباره می‌توانیم قهرمان لیگ شویم. می‌دانیم که بستر این کار فراهم است و با تیمی که اکنون داریم می‌توانیم رقابت خوبی با یوونتوس برای رسیدن به صدر جدول داشته باشیم.

مالک باشگاه میلان در ادامه از برنامه خود برای احداث یک استادیوم جدید برای روسونری خبر داد و اضافه کرد: تیم‌های بزرگ همگی استادیوم خاص خودشان را دارند. اکنون وقت آن شده است که میلان هم برای خودش یک استادیوم داشته باشد. ما از سرمایه‌گذاران خارجی که برای تأمین بودجه این استادیوم جدید اعلام آمادگی کرده‌اند پیشنهاداتی داشته‌ایم و تا زمانی که این پیشنهادات ادامه داشته باشد منتظر می‌مانیم اما مطمئنم که به زودی شاهد احداث یک استادیوم جدید برای میلان خواهیم بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.