رضایی با اشاره به گلایه های مجید جلالی نسبت به باشگاه هایی که بازیکنان سرباز سایر باشگاه‌ها را جذب می کنند گفت: به اعتقاد من گلایه های جلالی کاملا به حق است.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا اظهار کرد: به اعتقاد من گلایه های جلالی کاملا به حق است و این فرایند منصفانه نیست. فدارسیون فوتبال باید مکانیزمی را در این خصوص در نظر بگیرد تا باشگاه های سازنده برای استفاده از سرمایه های خود این گونه دچار چالش نشوند.

وی اضافه کرد: باشگاه های سازنده مانند سایپا که در مسیر استعدادیابی و بازیکن سازی گام های بلندی را برمی دارند و برای پشتوانه سازی فوتبال ایران سرمایه گذاری و تلاش می کنند خواهان حضور بازیکنان پروش یافته خود در تیم فوتبال بزرگسالان هستند.

مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا ادامه داد: متاسفانه برخی باشگاه ها که مشخص نیست با چه مجوز و استدلالی بازیکن سرباز جذب می کنند به یکباره حاصل دسترنج باشگاه هایی نظیر سایپا را به خدمت می گیرند و در حقیقت بدون هیچ دردسر و هزینه ای سرمایه های سایر باشگاه ها که برای آموزش و پرورش آنها زمان بسیاری صرف شده است، را جذب می کنند.

رضایی در خصوص ادامه فرایند پرورش بازیکنان تیم های پایه و معرفی آنها به فوتبال کشور در باشگاه سایپا تصریح کرد: اگر فدراسیون فوتبال راه حلی برای این مساله در نظر نگیرد و حقوق باشگاه های سازنده که در رده های سنی پایه سرمایه گذاری می کنند را ادا نکند، باشگاه سایپا نیز از این پس در پشتوانه سازی فوتبال و پرورش بازیکنان سرمایه گذاری نخواهد کرد و این یک تصمیم کاملا جدی است.

وی افزود: باشگاه سایپا همواره در عرصه فعالیت های تیم های پایه به دنبال پرورش بازیکنان مستعد و آینده دار به منظور خدمت به تیم های ملی فوتبال کشور عزیزمان گام برداشته و همیشه در این مسیر مصمم بوده است.

مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا در خاتمه خاطرنشان کرد: فدراسیون فوتبال باید برای باشگاه های سازنده همچون سایپا مشوق هایی را در نظر بگیرد تا در زمینه ادامه فرایند بازیکن سازی انگیزه لازم ایجاد شود و باشگاه ها تمایل بیشتری به تداوم این مسیر داشته باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.