ستاره مشهور دنیای سینما که از طرفداران ورزش فوتبال است، نام تیم ملی که جزو حامیان آن است را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آلفردو جیمز پاچینو ملقب به آل پاچینو، ستاره دنیای سینما که در فیلم‌های معروفی مانند «پدرخوانده» و «صورت زخمی» درخشیده است، فاش کرد که از جزو طرفداران پروپا قرص تیم ملی آرژانتین است و بازی‌های اخیر این تیم را هم در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا ۲۰۱۵ شیلی دنبال کرده است.

آل‌پاچینو در یک پیام صوتی ضبط شده که آن را برای روحیه دادن به شاگردان خراردو مارتینو در فینال کوپا آمه‌ریکا برای مصاف با شیلی میزبان فرستاده است، گفت: من اخیراً دوباره بازی شما را دیدم و یک بار دیگر شیفته شیوه بازی‌تان شدم. از تماشای بازی شما در کنار نامزدم لوسیلا بسیار هیجان زده‌ می‌شوم. من حتی همین حالا که دارم با شما صحبت می‌کنم بسیار هیجان زده شده‌ام. صحبت با شما واقعاً هیجان‌انگیز است و می‌خواهم بدانید که شما چه بازیکنان فوق‌العاده و بزرگی هستید.

هنرپیشه سینمای هالیوود که تجربه مربیگری در دنیای فوتبال را هم دارد، البته از نوع آمریکایی‌اش، اعتراف کرد که جزو تحسین‌کنندگان بازی لیونل مسی و هم‌تیمی‌هایش در کوپا آمه‌ریکاست. او ادامه داد: من وقتی بازی شما را تماشا می‌کنم بسیار شاد می‌شوم و این کار همیشه برایم لذت‌بخش بوده است. من شما را نمی‌شناسم و و از خصوصیت‌های اخلاقی‌تان اطلاعی ندارم اما به عنوان گروهی از بازیکنان، باید بگویم که واقعاً دوست‌تان دارم.

تیم‌های ملی آرژانتین و شیلی ۳۰ دقیقه بامداد روز یکشنبه در شهر سانتیاگو فینال کوپا آمه‌ریکا را برگزار می‌کنند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )