این احتمال وجود دارد که حامد لک و حبیب گردانی در روزهای آینده با پرسپولیس به توافق برسند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛سوشا مکانی  احتمالا در حالی دروازه بان نخست پرسپولیسی ها در لیگ برتر پانزدهم است که در تفکرات برانکو جای یک نفر دیگر برای این پست خالی است.سرمربی سرخپوشان که به طور شفاف اعلام کرده دروازه بان خارجی نمی گیرد و به یک گلر ایرانی نیاز دارد هنوز تصمیمی برای اینکه چه کسی جای سوشا را بگیرد نگرفته است.دروازه بان بعدی سرخ ها چه کسی می تواند باشد که هم قبول کند ذخیره باشد و هم اینکه آنقدر توانایی داشته باشد که بتواند در شرایطی که سوشا اشتباهات فصل قبل را تکرار کرد او را روی نیمکت ذخیره ها میخکوب کند؟

ار گوشه و کنار خبر می رسد که گزینه مورد نظر پرسپولیسی ها و البته شخص برانکو حامد لک دروازه بان فصل قبل تراکتوری هاست. با توجه به اینکه تبریزی ها اخباری دروازه بان جوان تیم ملی را به خدمت گرفته اند و احتمالا او بازیکن ثابت در چارچوب دروازه شان خواهد بود شاید حامد لک از این تیم جدا شود.

بازیکنی که همین چند روز پیش موفق شد کارت پایان خدمتش را بگیرد دیگر سرباز نیست و تعهدی برای بازی کردن در تراکتورسازی ندارد. به همین دلیل احتمال اینکه لک گلر سرخپوشان تهرانی در فصل جدید شود خیلی زیاد است. البته در لیگ برتر ایران تا توافقی حاصل نشود و قراردادی ثبت نشود نمی توان عنوان کرد که بازیکنی عضو یک تیم است.

از طرف دیگر پرسپولیسی ها که با مدیر برنامه های ضرغام اسماعیل وارد مذاکره شده اند در صورتی که با این بازیکن به توافق نرسند شاید حبیب گردانی را به خدمت بگیرند. بازیکنی که به نظر با تونی اولیویرا هم مشکل دارد و بعید است که این فصل را در تبریز توپ بزند. تاکید برانکو این است که حتی اگر این بازیکنان هم جذب پرسپولیس نشدند مهاجمی تراز اول را برای نوک خط حمله تیمش به خدمت بگیرد. مهاجمی که بتواند مشکلات گلزنی پرسپولیس در لیگ برتر پانزدهم را حل کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.