مدافع جدا شده تیم فوتبال استقلال اعلام کرد دیگر به این تیم فکر نخواهد کرد.

به گزارش تسنیم، صبح روز سه‌شنبه بود که مدیر برنامه‌های هاشم بیک‌زاده از ماندن این بازیکن در استقلال خبر داد اما چند ساعت بعد خبر جدایی این بازیکن در سایت‌های خبری منتشر شد و هاشم در نهایت در لیست مازاد استقلال قرار گرفت، البته خودش معتقد است که با استقلال قرارداد رسمی نداشت که در لیست مازاد قرار بگیرد. بیک زاده در مورد این موضوع و مسائل مختلف دیگر به سوالات خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم پاسخ داد. با ما همراه باشید:

از اینکه در لیست مازاد استقلال قرار گرفتی چه احساسی داری؟

قرارداد فصل بعد من با استقلال توافقی بود. من برای فصل بعد با استقلال قرارداد رسمی نداشتم و اگر قرارداد داشتم از همان روز اول در تمرینات شرکت می‌کردم. برای ماندن خواسته‌هایی داشتم ولی در نهایت توافقی صورت نگرفت.

اما مسئولان استقلال گفتند که در لیست مازاد مظلومی قرار گرفتی؟

مظلومی مرا نمی‌خواهد و زورکی نیست.خودم هم می خواستم با او حرف بزنم چون می‌خواهم جایی بازی کنم که آرامش داشته باشم. واقعا می‌خواهم از این هیاهو و حاشیه‌های فوتبال دور باشم.

فکر می‌کنی یک روز به استقلال برگردی؟

من می‌روم و دیگر به استقلال فکر نمی کنم. در این سال‌ها دو قهرمانی با استقلال آوردم و خاطرات تلخ و شیرینی داشتم، البته خیلی اذیت شدم چون حاشیه‌ها زیاد است و خیلی در مورد مسائل مالی اذیت شدم. طلبم را هم ندادند و از طرفی هواداران هم اعتراض می‌کردند.حالا فکر می‌کنم عدو شود سبب خبر و مسائلی پیش آمد که باید جدا شوم، البته این را هم بگویم که بعضی‌ها در باشگاه استقلال در مورد من شیطنت کردند. خودشان خوب می‌دانند چه کارهایی انجام دادند با این حال امید من به خداست و همه چیز را دست او می‌سپارم.

از مظلومی ناراحت نیستی؟

خیر، دلیلی ندارد ناراحت باشم و اجباری هم نبود که او مرا بخواهد. من عادت ندارم پشت سر مربی حرف بزنم و مشکلی هم با مظلومی نداشتم.

قرار است به کدام تیم بروی؟

فعلا معلوم نیست چون تصمیم خاصی نگرفته‌ام. چند پیشنهاد دارم و هر چه خیر باشد همان خواهد شد. من دوست دارم جایی باشم که فقط آرامش داشته باشم و چیز دیگری نمی‌خواهم. در این چند سال هم بابت خیلی چیزها اذیت شدم. امیدوارم در نهایت یک تصمیم خوب بگیرم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.