هافبک تیم ملی آرژانتین که در پیروزی اخیر آلبی‌سلسته برابر پاراگوئه خوش درخشید، عنوان کرد که مسئولیت اصلی‌اش کمک به بازیسازی مسی و دی‌ماریا است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خاویر پاستوره، هافبک تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن تأکید کرد اصلی‌ترین وظیفه‌ای که در تیم ملی آرژانتین به او سپرده شده، کمک به آنخل دی‌ماریا  و لیونل مسی است.

پاستوره ۲۶ ساله که در پیروزی ۶ بر یک اخیر آلبی‌سلسته برابر پاراگوئه در مرحله نیمه‌نهایی کوپا‌آمه‌ریکا گل دوم تیمش را به ثمر رساند، در گفت‌‌و‌‌گو با سایت رسمی این رقابت‌ها اظهار داشت: من در تیم ملی آرژانتین بازی می‌کنم تا کار لئو و دی‌ماریا را آسان‌تر کنم. چیزی که بیش از همه برایم لذت‌بخش است، ساختن گل برای هم‌تیمی‌هایم است. زمانی که پاس می‌دهم و پاسم منجر به گل می‌شود، بیشتر از هر چیز دیگر خوشحال می‌شود. مسی هر مدل پاسی که دریافت کند را دوست دارد، چون زمانی که توپ را روی سینه، سر یا پایش بفرستی به خوبی آن را کنترل می‌کند.

وی ادامه داد: مسی خودش به ارسال پاس‌های کوتاه علاقه دارد تا بتواند یک - دو کند. او این کار را در تیم باشگاهی‌اش زیاد انجام می‌دهد و من هم آن را در تمرینات زیاد دیده‌ام اما چیزی که بیشتر از همه برای او لذت‌بخش است پاس دادن به بازیکنان نزدیکش است که بتوانند توپ را به او برگردانند.

آرژانتین بامداد پس‌فردا (یکشنبه) در فینال کوپا آمه‌ریکا برابر شیلی قرار می‌گیرد و می‌خواهد به انتظار ۲۲ ساله‌اش برای کسب قهرمانی در یک تورنمنت مهم پایان دهد. پاستوره اما می‌گوید که او برای این بازی اضطراب ندارد. او تأکید کرد: من خیلی راحت به خواب می‌روم، مثل همیشه. قبلاً هم نظیر چنین رویدادهایی را تجربه کرده‌ام. اگرچه این بازی یک فینال است اما من مشابه آن را در زندگی‌ام زیاد انجام داده‌ام. اینکه این نسل از بازیکنان هیچ چیزی نبرده‌اند مایه تأسف است. قهرمان نشدن در جام جهانی سال قبل واقعاً مرا ناراحت کرد. امیدوارم که با قهرمان در کوپا آن ناکامی را هم جبران کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.