مهاجم تیم ملی فوتبال آرژانتین تاکید کرد به خاطر نمایش خوبی که در جام جهانی ۲۰۱۴ در ترکیب تیمش نداشته است، می تواند با قهرمانی در کوپا آمه ریکا دین خود را به این تیم ادا کند.

به گزارش ایسنا، آلبی سلسته با پیروزی ۶ بر یک مقابل پاراگوئه توانست به فینال رقابتهای کوپا آمه ریکا در شیلی برسد. این تیم بامداد یکشنبه برای کسب عنوان قهرمانی باید به مصاف شیلی برود که در مقابل دیدگان هوادارانش مقابل آرژانتین صف آرایی خواهد کرد.

تیم ملی فوتبال آرژانتین درست یک سال پیش در فینال جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل مقابل تیم ملی فوتبال آلمان قرار گرفت و با گلی که ماریو گوتسه در دقیقه ۱۱۳ وارد دروازه این تیم کرد، به عنوان نایب قهرمانی در جام جهانی اکتفا کرد. سرخیو آگوئرو در آن مسابقات با آسیب دیدگی رو به رو شده بود و نتوانست آنطور که باید برای تیمش عملکرد خوبی داشته باشد. اما او اکنون در رقابتهای کوپا آمه ریکا درخشیده است و با سه گلی که برای آلبی سلسته به ثمر رسانده، یکی از بازیکنانی است که برای رسیدن آرژانتین به فینال تاثیر زیادی داشته است. آگوئرو بر این باور است که تیمش می‌تواند ناکامی در جام جهانی را با قهرمانی در کوپا آمه ریکا جبران کنند.

آگوئرو در این مورد گفت: پیشتر در مورد جام جهانی زیاد صحبت کردم. سال گذشته در بهترین شرایط قرار نداشتم و در طول برگزاری جام جهانی با دشواریهایی رو به رو بودم. هنوز هم از اینکه نتوانستم آنطور که دوست دارم برای آرژانتین بازی کنم ناراحت هستم. اکنون احساس بهتری دارم. بر این باورم که چیزی به فوتبال آرژانتین بدهکارم و تلاش می کنم با بازی های خوبم در کوپا آمه ریکا، این دین را از روی خودم بردارم اما طعم تلخ شکست در فینال جام جهانی مقابل آلمان همیشه برایمان باقی خواهد ماند. کسب قهرمانی در کوپا آمه ریکا می تواند کمی ما را از آن تلخی ها دور کند.

سرخیو آگوئرو با سه گلی که در رقابت های کوپا آمه ریکا به ثمر رسانده، بهترین گلزن آرژانتین در این دوره از رقابت ها لقب گرفته و این در حالی است که لیونل مسی، کاپیتان این تیم تنها یک بار موفق به گشودن دروازه حریفان شده است.

آگوئرو به تمجید از مسی و تاثیر او در بازی های آرژانتین پرداخت. او در این زمینه گفت: مسی با آرامش فوتبال بازی می کند و هرگاه هم که تیم ملی به پیروزی برسد، خوشحال است. در هر دیداری همه سعی می کنند مسی را با یارگیری "من تو من" از کار بیندازند. بسیاری از تیم ها با دو یا سه بازیکن این کار را انجام می دهند. این اتفاق، سایر بازیکنان تیم ملی آرژانتین را آزاد می گذارد و سایرین می توانند خیلی راحت دروازه حریفان را باز کنند. خیلی خوب است که لیونل مسی را در ترکیب تیم مان داریم. با وجود او، سایر بازیکنان می توانند گل های بیشتری بزنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.