مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال با تاکید بر اینکه سرخابی‌ها امسال متوسط بسته شده‌اند، گفت: پرویز مظلومی اگر می‌خواهد در این پست بماند، باید بازیکن درجه اول بگیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی فتح‌الله‌زاده در مورد دلیل بیماری‌اش ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: ما رفته بودیم پاراگلایدر سوار شویم، نفر اول پرید بعد از آن باد قطع شد و در نتیجه ما نتوانستیم با پاراگلایدر پرش کنیم و مجبور به بازگشت شدیم. از قله و از ارتفاع ۱۱۰۰ متری پائین آمدیم تا ته دره. شب شده بود و راننده مسیر را گم کرد و اتومبیلش نیز خراب شد، به همین دلیل  مجبور شدیم با سرعت زیاد دوباره به بالای قله برویم که این بالا و پائین کردن سریع من را دچار مشکل قلبی کرد.

وی در مورد استقلال و پرسپولیس افزود: در این دو تیم متاسفانه به کارکردها نگاه نمی‌کنند و مجمع برای آنها تصمیم گیرنده نیست. من آزار می‌بینم وقتی چنین مواردی را مشاهده می‌کنم. به هر حال وقتی بچه‌ات جلو خودت زجر می‌کشد، شما اذیت می‌شوید، البته شاید هم من بچه استقلال باشم.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در ادامه تاکید کرد: من ۱۵ سال در استقلال مدیریت کردم و اگر نگوییم صد درصد، باید تاکید کنیم که ۶۰ درصد مردم طرفدار این دو تیم هستند. اگر درست کار نکنیم آه هوادار ما را می‌گیرد.

وی در مورد لقب شوالیه تصریح کرد: من این لقب را دوست ندارم اما «حاجی» را که هواداران به من می‌‌گویند، بیشتر دوست دارم به هر حال من از فوتبال و استقلال دور نیستم. روزنامه و مجله دارم و کارهای فرهنگی انجام می‌دهم. با این حال از هواداران سپاسگزارم. آنها همچنان با من در تماس هستند. شما پیامک‌هایی را که به من رسیده یا تماس‌ها را نگاه کنید یک مورد ۷۰ هزار، مورد بعدی ۹۰ هزار و سومی که پیامک موبایل است ۲۰ هزار نخوانده دارم و البته من به همین پیامک‌ها دلخوش هستم.

فتح‌الله‌زاده در مورد اینکه استقلالی است یا طرفدار تراکتورسازی؟، خاطررنشان کرد: استقلال من را بزرگ کرده و سال‌ها با این تیم بوده‌ام. تیم بعدی من هم تراکتورسازی است که به این تیم هم مثل همه آذری زبان‌ها عشق می‌رزم.

وی در مورد اختلافاتش با امیر قلعه‌نویی تاکید کرد: بالاخره در یک خانواده هم ممکن است اختلافاتی پیش بیاید اما از نظر من یک نفر مسئول است که تیم را جمع کند. من دیدم امیر قلعه‌نویی از چارچوب خودش بیرون آمد و من حتما باید جواب آن حرف را می‌گفتم اما دیدید که این مربی پس از بازگشت به تهران به سرعت برای عیادت از من به منزل ما آمد و مشکلی هم نبود.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال تاکید کرد: من از آن دسته مدیران هستم که همیشه از تیم حمایت می‌کنم، چه باشم یا نباشم، وقتی کنار هم می‌روم همیشه در کنار تیم هستم. بحث من در مورد باشگاه استقلال اصلا دوست و برادرم بهرام افشارزاده نیست بلکه بحث ریشه‌ای استقلال است.

وی اضافه کرد: سال گذشته دلیل عدم موفقیت استقلال این بود که شما اگر بهترین اجناس را داشته باشیم اما یکی دو تا از اجناس درجه ۲ و ۳ باشند وقتی آنها را کنار هم می‌چینید، کار خراب می‌شود. من فکر می‌کنم سال گذشته استقلال همدلی نداشت و برخی از مهره‌ها مانع حرکت هم می‌شدند.

فتح‌الله‌زاده در ادامه تصریح کرد: حرفم این است یا این دو تیم را رها کنید و اجازه دهید خودشان مهره چینی کنند یا بودجه و امکانات بدهید تا راهشان را بروند. روزی یکی از مسئولان از من پرسید ۵۰ میلیارد هزینه یکسال استقلال است چون به من چنین گفته‌اندکه  من در پاسخ گفتم به هیچ وجه چنین نیست. این یک دروغ بسیار بزرگ است. مبلغ بسیار کمی بابت استقلال و پرسپولیس  پرداخت می‌شود. من یک ریال هم نمی‌خواهم اما اختیار اگر داشته باشم تیم را در لیگ برتر قهرمان و در آسیا هم همیشه مقام خواهم آورد.

وی در مورد ضمانت این حرف یادآور شد: ضمانت من کارنامه‌ام است. ۷ قهرمانی دارم، یک مقام دومی در آسیا و دو تا مقام سومی در آسیا. کلا دو سال پیش به ما ۳ میلیارد بیشتر پول ندادند. این تیم یک نفر را می خواهد که پای آن بایستد یا خودش نیروهایش را بچیند یا حمایت کافی از او بشود.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال تاکید کرد: به نظرم استقلال و پرسپولیس امسال کاملا متوسط بسته می‌شوند. شما فراموش نکنید. در فصل نقل و انتقالات درجه یک‌های ایران باید یا به استقلال بیایند یا به پرسپولیس بروند. امسال، سال خطرناکی برای این دو تیم است چرا که تحمل هوادار سرآمده است. من به افشارزاده توصیه می‌کنم تحت هیچ عنوان کرار و ابراهیمی را از دست ندهد.

وی در مورد بازگشت خودش به استقلال اینگونه واکنش نشان داد: من برای استقلال یک دوره بیشتر توان ندارم. به هر حال سن و سالم این اجازه را نمی‌دهد. یک دوره سه ساله می‌خواهم برگردم اما با کسانی که حامی باشند، از جمله وزیر و معاونان وزارتخانه که همراه من باشند. مقام دومی و سومی آسیا را گرفته‌ام و اولی مانده بگیرم و بروم.

فتح‌الله‌زاده خطاب به پرویز مظلومی در برنامه ورزش و مردم گفت: پرویز خان همانطور که من دوست دارم، بیایم و کمک کنم شما هم همین را می‌خواهید. باید همین حالا بازیکنانی که لازم دارید بگیرید. آیا الان همه بازیکنانی که می‌خواستید، گرفته‌اید؟ این بازیکنان را شما می‌خواستید؟ به نظر من اگر در این پست می‌مانی بازیکن درجه اول بگیر!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.