تیم فوتبال سیاه‌جامگان برای حضور قدرتمندانه در پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر ایران یک هافبک برزیلی ۲۶ ساله را جذب کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد با هدایت رسول خطیبی قرار است از روز یکشنبه تمرینات خود را در سرعین اردبیل دنبال کند. در ادامه فصل نقل و انتقالات این تیم رنالد داسیلوا هافبک برزیلی ۲۶ ساله را جذب کرد.

خبر دیگر از سیاه‌جامگان اینکه دروازه‌بان اوکراینی که برای دادن تست در این تیم حاضر شده بود مورد تایید کادرفنی قرار نگرفت و قراردادی نبست. هم‌اکنون مشهدی‌ها با ۲ دروازه‌بان یعنی محمد ناصری و محمدحسین عین‌افشار تمرینات خود را دنبال می‌کنند و به دنبال جذب یک گلر دیگر هستند. البته این درحالیست که مسئولان سیاه‌جامگان چند هفته پیش از عقد قرارداد با وحید شیخ‌ویسی، دروازه‌بان نفت خبر داده بودند اما این گلر پس از عقد قرارداد داخلی با مشهدی‌ها با نفت تهران هم تمدید کرد که این مسئله باعث ناراحتی مسئولان سیاه‌جامگان شد.

سعید رمضانی در این زمینه به خبرنگار فارس گفت: متاسفانه پس از اینکه شیخ‌ویسی با ما قرارداد داخلی امضا کرد با نفت قراردادش را تمدید کرد و به همین دلیل ما هم از او به کمیته انضباطی شکایت کردیم و پیگیر این مسئله هستیم.

وی افزود: بازیکن باید به به تعهداتش پایند باشد و او پس از امضا قرارداد با ما در تمرینات حاضر نشد که این مسئله درست نیست و ما هم از طریق کمیته انضباطی آن را دنبال می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.