مالک باشگاه استقلال اهواز گفت: آماده هستیم اگر شرایط مهیا بود فردا قرارداد انتقال امتیاز فولاد نوین به استقلال اهواز را ببندیم.

شهرام شفیع زاده در گفت‌و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد بحث انتقال امتیاز باشگاه فولاد نوین به استقلال اهواز گفت: روز گذشته با سید شریف حسینی نماینده مجلس صحبتی کردم، او هم پیگیر این مسئله است. او گفت جهت انتقال این امتیاز برای استقلال اهواز صحبت‌ کردند و از ما خواست محکم پای این مسئله بایستیم. ما هم گفتیم چشم و مشکلی نداریم. البته ما در مزایده شرکت نکردیم اما اگر آماده باشند روز شنبه قرارداد انتقال را می‌بندیم. ارسطو جهانداری برای انجام کارهای این انتقال با مسئولان فولاد در تماس است و امیدواریم توافق صورت بگیرد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شد باید برای گرفتن امتیاز در مزایده شرکت کنند اظهار داشت: به هر حال آنها روال قانونی خودشان را دارند و ما هم برای خودمان تصمیم می‌گیریم. از اول بحث مزایده مطرح نبود حتی ما تا پایان قرارداد هم جلو رفتم و دو سه نسخه از قرارداد را برای ما فرستادند. با مجموعه فولاد هیچ مشکلی نداریم و تمام تلاش ما این است که در فضای دوستانه این انتقال انجام شود.

شفیع‌زاده در مورد اینکه تا چه زمانی منتظر گرفتن امتیاز فولاد نوین می‌مانند خاطرنشان کرد: باید تا هفته ‌آینده کار جمع شود تا بتوانیم برای فصل بعد استارت بزنیم اگر بحث انتقال تا روزهای میانی هفته طول بکشد کار خیلی سخت خواهد شد و نمی‌شود وارد کار شد. واقعا در این شرایط باید دست به ریسک زد و رسیدن به موفقیت خیلی سخت می‌شود.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود با رضا مهاجری برای سپردن سرمربی‌گری استقلال اهواز به او توافق رسیدم گفت: در این رابطه صحبت‌هایی شده  اما شخص خودم هیچ صحبتی در این ارتباط با او نکردم. ما همه چیز را چیدیم، مدیرعامل رئیس هیات مدیره ، سرپرست، کادر فنی و ... را مشخص کردیم و در صورت انتقال امتیاز تغییرات عمده‌ای خواهیم داد. باید ببینیم وضعیت در آینده چطور می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.