شرکت آلمانی آل اشپورت با سازمان لیگ برای تأمین توپ های لیگ برتر در فصل پانزدهم به توافق رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس، شرکت آلمانی آل اشپورت با سازمان لیگ برای تأمین توپ های لیگ برتر در فصل پانزدهم به توافق رسید.

این در حالی است که طبق قرارداد قبلی که به مدت ۳ سال به امضای آل اشپورت و سازمان لیگ رسیده بود، برند آلمانی باید طی فصول سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم تأمین توپ های لیگ برتر را برعهده می گرفت که به خاطر یکسری از اظهارنظرهای تخریبی از سوی برخی از بازیکنان و مربیان این رغبت از سوی شرکت آلمانی برای همکاری در فصل سوم وجود نداشت که پس از جلسه روز گذشته بین وحید جعفری، رئیس شرکت آل اشپورت در منطقه خاور میانه با مسئولان سازمان لیگ و گوشزد برخی موارد، آل اشپورت برای تأمین توپ ها در سومین فصل پیاپی با سازمان لیگ به موافقت رسید.

همچنین مقرر شد از توپ های ویژه فصل پانزدهم رقابت های لیگ برتر که با طرح متفاوتی طراحی شده است در شب قرعه کشی این رقابت ها رونمایی به عمل بیاید.

جعفری، مدیر شرکت آل‌اشپورت در خاورمیانه همچنین در پایان جلسه با مسئولان سازمان لیگ، در جلسه دیگری با علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال شرکت کرد که در این جلسه پس از حدود ۴ سال و ۴ ماه پایان همکاری برند آلمانی با فدراسیون فوتبال برای تأمین لباس های تیم ملی اعلام شد.

البته این قرارداد تا ۱۰ مرداد ۹۴ با فدراسیون ادامه دارد و شنیده می شود فدراسیون فوتبال با چند برند بین المللی از جمله آدیداس، نایک و یا پوما برای جایگزینی آل اشپورت در حال مذاکره است.

آل اشپورت البته با فدراسیون دو قرارداد دارد که طبق قرارداد دوم، این برند آلمانی تا پایان سال ۹۵ وظیفه تأمین لباس های سایر تیم های ملی در رده های سن مختلف مردان و زنان را برعهده خواهد داشت و برند جدید، فعلا فقط وظیفه تأمین لباس های تیم ملی بزرگسالان را خواهد داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.