مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: تونی اولیویرا به ایران آمده و تمرینات تیم را دنبال می‌کند. وقتی مربی کارش را شروع می‌کند این نشان می‌دهد که می‌خواهد بماند.

سعید عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه در برخی از رسانه‌ها مطرح شده تونی اولیویرا قصد ترک تراکتورسازی را دارد، عنوان کرد: وقتی یک مربی از خارج به تبریز می‌آید و در تمرینات حاضر می‌شود این نشان می‌دهد که او می‌خواهد قرارداد ببندد. اگر او قصد ماندن نداشت به ایران نمی‌آمد. به هر حال باید کارهای مربوط به قرارداد را انجام دهیم. قرار بود در یک تاریخ دیگر قرارداد به امضا برسد اما از او خواستیم زودتر به ایران بیاید تا کارهای تیم طبق برنامه انجام شود. کارهای مربوط به قرارداد را انجام می‌دهیم و مشکل خاصی نیست.

وی در مورد اینکه اختلاف مالی وجود دارد، عنوان کرد: خیر بحث مالی در این مورد مطرح نیست.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در مورد حضور سروش رفیعی و بختیار رحمانی در تراکتورسازی خاطرنشان کرد: از چندی قبل به ما اعلام شد این نفرات سرباز ما هستند. بحث سربازی بختیار رحمانی از خیلی وقت قبل مطرح بود. او وقتی که سرباز تراکتورسازی شد در مقطعی از لیگ بود که مجوز بازی کردن نداشت و ضمن اینکه او مصدوم هم بود. با نظر کادر پزشکی این بازیکن کار خود را دنبال می‌کرد. شرایط رحمانی مثل شجاع خلیل‌زاده، سینا عشوری و علی حمودی بود. این ۳ نفر با توجه به اینکه مصدوم نبودند در تمرینات شرکت می‌کردند اما این بازیکن این شرایط را نداشت.

عباسی در پاسخ به این سؤال که تراکتورسازی ۵ بازیکن سرباز قدرتمند را جذب کرده ولی با این وجود برخی می‌گویند عملکرد این تیم در نقل و انتقالات خوب نبوده است، تصریح کرد: نمی‌دانم منظور این افراد از عملکرد خوب و بد در نقل وانتقالات چیست. کادر فنی یک لیست در اختیار ما قرار داد که بر اساس آن اقدامات لازم را انجام می‌دهیم. تغییرات زیربنایی در تیم به وجود آوردیم و به جز بازیکنان سرباز قرارداد ۴ نفر را هم تمدید کردیم. مشکل خاصی نیست و طبق برنامه کارمان را پیش می‌بریم.

وی در مورد اینکه آیا تراکتورسازی احمد کامدار را نمی‌خواهد، گفت: در پستی که کامدار حضور دارد چند بازیکن جذب شده‌اند. به هر حال ما در رابطه با لیست تیم دائم با تونی اولیویرا جلسه می‌گذاریم تا مشکلی به وجود نیاید.

مدیرعامل تراکتورسازی در مورد اینکه گفته می‌شود رحمان احمدی با سپاهان به توافق رسیده و آیا گزینه خاصی مدنظر آنها قرار دارد، گفت: ما به دنبال گزینه‌های بعدی هستیم و انشاءالله در این رابطه توافق خوبی حاصل خواهد شد. محمدرضا اخباری از تیم سایپا جذب شده و میلاد قنبری هم دروازه‌بان تیم امید ما بوده که این نفرات در تمرینات حاضر هستند.

وی در مورد اینکه بحث حضور مجدد حامد لک مطرح شده و گفته می‌شود محسن فروزان هم دیگر گزینه مدنظر تراکتورسازی است، عنوان کرد: کادر فنی دروازه‌بان‌هایی که مدنظرش است را به ما اعلام می‌کند و ما هم به گزینه‌های مدنظر او مذاکره می‌کنیم.

عباسی در مورد اینکه آیا تماس تازه‌ای با آندرانیک تیموریان داشته است، گفت: با تیموریان تماس گرفتیم او از ما یک فرصت خواسته تا سپس نظرش را بیان کند.

وی در پایان گفت: باشگاه با قدرت کارش را دنبال می‌کند و بر اساس لیست کادر فنی بازیکن می‌گیرد. شرایط همه تیم‌ها به همین شکل است و جای نگرانی وجود ندارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.