سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه از ۵-۶ ماه پیش احساس می‌کرد دوباره به این تیم باز می‌گردد، گفت: حمایت منصور پورحیدری باعث بازگشت دوباره‌ام در استقلال نشد.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز مظلومی در خصوص وضعیت تیم فوتبال استقلال تهران ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: ان شاء الله با کمک دوستان و هواداران باشگاه استقلال بتوانیم به آنچه هدفمان است، در این فصل دست پیدا کنیم که مطمئن هستیم به امید خدا به اهداف‌مان خواهیم رسید.

وی در مورد اینکه فکر می‌کردید دوباره سرمربی استقلال شوید؟، افزود: بله زیرا ۵-۶ ماه پیش مصاحبه کردم بزودی برمی‌گردم. بنده احساس می‌کردم، دوباره می‌آیم زیرا کارنامه خوبی به همراه این تیم داشتم. بالاخره منصوریان نشد و این مسئولیت بزرگ در شرایط سخت به من سپرده شد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که حمایت منصور پورحیدری باعث حضور دوباره‌اش در استقلال شد؟، تاکید کرد: نه اصلا چنین بحثی مطرح نیست زیرا منصور پورحیدی در کارش اصلا رفاقت را در نظر نمی‌گیرد.

وی که میهمان برنامه ورزش و مردم صبح روز جمعه بود، اضافه کرد: باید از اعضای هیات مدیره باشگاه تشکر کنم زیرا بعد از دو گزینه، قرعه به نام من افتاد. من هم در هر شرایطی در استقلال کار کردم، روزی در خارج از ایران بودم و قراردادم بالا بود اما به خاطر این تیم به کشورم بازگشتم. هر زمانی که استقلال به من نیاز داشت، باز گشتم و همیشه اینگونه بوده است.

مظلومی با بیان اینکه عاشق استقلال بوده و ۳۷-۳۸ سال از عمرش را در این باشگاه گذاشته است، یادآور شد: شرایط حساسی است و زمان کم داریم اما باید آنچه در توان داریم، در طبق اخلاص بگذاریم زیرا هرچه داریم از این هواداران است.

این مصاحبه در حال تکمیل است....

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.