هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بحث صحبت با علیرضا منصوریان مطرح نبود و خودم تصمیم گرفتم به فولاد خوزستان بیایم.

حسین ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه چه شد تصمیم گرفت به فولاد خوزستان برود، عنوان کرد: پس از اتمام ۱۴ دوره لیگ برتر از سوی باشگاه فولاد خوزستان با من تماسی گرفته شد و صحبت‌هایی برای این انتقال انجام گرفت. به آنها اعلام کردم باید مدتی استراحت کنم و سپس در این رابطه تصمیم نهایی‌ام را اتخاذ کنم. در نهایت پس از اینکه فکرهایم را انجام دادم به این نتیجه رسیدم که به فولاد بیایم. کار کردن با مربی خوبی مثل اسکوچیچ، مدیریت قوی و بازیکنان باکیفیتی مثل فولاد بسیار خوب است و امیدوارم سال موفقی را پشت سر بگذاریم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شد او برای پیوستن به فولاد منتظر صحبت با علیرضا منصوریان است و بعد از اینکه موفق نشدی با او صحبت کنی تصمیمت را نهایی کردی، خاطرنشان کرد: اصلا این بحث مطرح نبود و خودم به شخصه تصمیم گرفتم به فولاد بیایم.

هافبک فولاد خوزستان در پاسخ به این سؤال که آیا حضور در مرحله یک چهارم نهایی آسیا همراه با نفت تهران برایش جذاب نبود، خاطرنشان کرد: من تصمیمم را گرفتم و بحث جذابیت اینکه نفت در یک چهارم حضور دارد برایم مطرح نبود پس از صحبتی که با اطرافیان و چند فرد باتجربه انجام دادم به این نتیجه رسیدم که به فولاد خوزستان بیایم.

ابراهیمی در مورد اینکه آیا فکر می‌کند بتواند در فولاد خوزستان موفق شود، عنوان کرد: فولاد و نفت ساختاری نزدیک به یکدیگر دارد. با این تفکر به فولاد آمدم که بتوانم سال خوبی را پشت سر بگذارم و به پیشرفت فوتبالم کمک کنم. امیدوارم در لیگ پانزدهم سال خوبی را پشت سر بگذاریم.

وی در مورد اردوی فولاد خوزستان در کردان کرج عنوان کرد: اردوی خوبی را پشت سر می‌گذاریم و طبق نظر کادر فنی تمرینات را دنبال می‌کنیم. امیدوارم در فصل آماده سازی بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و به موفقیت برسیم.

وی در پایان گفت: جا دارد از مسئولان باشگاه نفت و رئیس هیأت مدیره سابق این باشگاه علیپور تشکر کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.