سرمربی تیم بایرن مونیخ به شایعات در مورد آینده باستیان شواین‌اشتایگر با چند جمله پایان داد و اعلام کرد روی حضور جدی &#۱۷۱;خدای فوتبال&#۱۸۷; در فصل آینده حساب می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس پپ گواردیولا که ۲ روز بیشتر نیست تمرینات آماده‌سازی تیمش را برای فصل آینده آغاز کرده، در نخستین کنفرانس خبری خود همه چیز را در مورد «شواین‌اشتایگر»‌معروف به «خدای فوتبال» مشخص کرد.

در شرایطی که همه روز اخبار و شایعاتی در مورد احتمال خروج این هافبک ۳۰ ساله شنیده می‌شد، مربی اسپانیایی باواریایی‌ها اظهار کرد: در برنامه‌های تاکتیکی من برای فصل جدید،‌شواینی جای دارد.اگر می‌خواهد اینجا بماند، آماده همکاری با او خواهیم بود.

براساس این اظهارات «پپ» مشخص کرد که برای کسب چهارمین قهرمانی پیاپی که تاکنون تیمی موفق به خلق این حد نصاب نشده،  روی حضور «باستیان» حساب می‌کند.

در همین ارتباط بازیکن با تجربه میانه میدان سرخ‌پوشان اظهارداشت: این حرف‌ها انگیزه زیادی برای من است.

در صورتی که بایرن امسال نیز قهرمان بشود و نخستین تیمی شود که چهارمین قهرمانی پیاپی را بدست آورده، آن وقت این بازیکن با تجربه در حقیقت نهمین مقام نخست‌اش را با مونیخی‌ها جشن خواهد گرفت.

در این حالت حتی از رکورد ۸ قهرمانی مربوط به اولیور کان و مهمت شول نیز جلو خواهد زد و یکه تاز در زمینه کسب مقام نخست با مونیخی‌ها خواهد شد.

از این رو است که گواردیولا بر باور خود پافشاری می‌کند و می‌گوید: اگر آماده باشد هیچ تردیدی نسبت به قابلیت‌هایش وجود ندارد. البته شواینی خود باید در مورد آینده‌اش تصمیم بگیرد. چنین بازیکنان با کیفیتی خود در مورد آینده‌ تصمیم می‌گیرد.اما من فکر می‌کنم او امسال نیز برای بایرن بازی خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.