رییس پیشین رئال مادرید فاش کرد مدافع این تیم به سران باشگاه گفته که دوست دارد به منچستریونایتد برود.

به گزارش ایسنا، صحبت های زیادی در مورد انتقال سرخیو راموس به باشگاه منچستریونایتد به گوش می رسد اما هیچ گاه خبری رسمی در این زمینه منتشر نشده است.

رامون کالدرون که بین سال های ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۹ ریاست باشگاه رئال مادرید را به دست داشت در این زمینه به BBC گفت: "می دانم که راموس به مدیران رئال مادرید گفته است تا به پیشنهادهایی که از سوی باشگاه منچستریونایتد برای او می رسند توجه ویژه ای بکنند."

کالدرون در ادامه به صحبت در مورد رابطه کنونی راموس با رئال مادرید پرداخت. او در این باره گفت: "همه چیز در شرایط بدی قرار دارد. همان طور که زمان در حال گذر است، هیچ چیز در مورد رابطه اخیر راموس با باشگاه بهتر نشده است. همه چیز بدتر هم شده است. اکنون به هیچ وجه صحبت بر سر پول نیست. راموس احساس می کند دیگر از سوی سران باشگاه رئال مادرید به او احترام گذاشته نمی شود و هیچ کس در باشگاه او را دوست ندارد."

سرخیو راموس به سران ر‌ئال‌ ماد‌رید اعلام کرده است، دوست دارد از این تیم جدا شده و به منچستریونایتد بپیوندد. رسانه‌های انگلیسی و اسپانیایی هم رقم ۴۰ میلیون یورو پیشنهادی یونایتدها به رئال را منتشر کردند.

شبکه "اسکای اسپورتس" در این‌باره نوشت: به نظر می‌رسد این نخستین پیشنهاد رسمی یونایتدها برای این مدافع آندلسی باشد که قرار است سالیانه در منچستریونایتد ۱۲ میلیون یورو درآمد داشته باشد. او با حضور در منچستریونایتد دستمزد هفتگی‌اش را به ۵۰۰ هزار یورو خواهد رساند.

قرارداد کنونی سرخیو راموس با ر‌ئال‌ ماد‌رید تا سال ۲۰۱۷ اعتبار دارد و پس از آن که فلورنتینو پرس با درخواست‌های مالی او موافقت نکرد، او تصمیم گرفته به منچستریونایتد برود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.