سرپرست باشگاه فولاد گفت: خبر حضور جماعتی در تست پزشکی باشگاه پرسپولیس صحت نداشت، چون او هم‌زمان با انتشار این خبر در حال مذاکره با ما بود.

علیرضا اژدری‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص انتقال علی هزامی، مدافع ملی‌پوش تیم فولاد به اروپا گفت: هزامی جزو بازیکنان تیم‌های پایه فولاد است و مدتی است که تحت نظر باشگاه ژیل‌ویسنته قرار دارد. حدود یک سال ترانسفر این بازیکن زمان برده و وی در گذشته به جز پیشنهاد از پرتغال از چند باشگاه آسیایی و اروپایی هم پیشنهاد داشته است. ما در باشگاه فولاد علاوه بر اینکه به دنبال پیشرفت بازیکن‌مان هستیم، باید منافع باشگاه را به ویژه در خصوص حق رشد این بازیکن نیز در نظر می‌گرفتیم. در نهایت امسال از طریق رابطی که با باشگاه ژیل‌ویسنته داریم مطلع شدیم که آنها با شرایط ما موافقت کرده و بر هیم اساس به توافق نهایی رسیدیم.

وی افزود: البته پیش از آنکه به توافق نهایی برسیم این موضوع را به اطلاع هیئت مدیره باشگاه رساندم که همگی اعضا اتفاق نظر داشتند. نباید مانع پیشرفت بازیکنان شویم. در حال حاضر این انتقال قطعی شده و باشگاه ژیل‌ویسنته نیز حق رشد این بازیکن را به باشگاه فولاد پرداخت می‌کند. امیدواریم انتقال هزامی الگویی برای سایر بازیکنان تیم‌های پایه فولاد باشد و این بازیکن بتواند مانند جهانبخش راه خود را در فوتبال اروپا پیدا کند.

سرپرست باشگاه فولاد درباره تمدید قرارد مهرداد جماعتی و اینکه گفته می‌شود این بازیکن علاوه بر باشگاه فولاد با باشگاه پرسپولیس نیز مذاکره می‌کرد، گفت: برای ماندن جماعتی باید تعاملی بین وی با باشگاه و اسکوچیچ صورت می‌گرفت و برای برقراری این تعامل چند جلسه با یکدیگر داشتیم. ضمن اینکه مطمئن باشید از همان ابتدا اولویت جماعتی ماندن در فولاد بود نه رفتن به پرسپولیس. البته اینکه گفته شده جماعتی در تست پزشکی پرسپولیس شرکت کرده صحت ندارد، چون همزمان با انتشار این خبر وی در حال مذاکره با ما بود.

اژدری‌زاده در پاسخ به این پرسش که آیا جماعتی فصل آینده نیز کاپیتان تیم فولاد خواهد بود، خاطر نشان کرد: کاپیتان را معمولاً سرمربی مشخص می‌کند. ضمن اینکه وی می‌تواند فصل آینده نیز کاپیتان فولاد باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که هواداران فولاد نگران جدایی وضعیت فولاد پس از جدایی برخی از ستاره‌های این تیم مانند بختیار رحمانی، احمد آل نعمه و ... هستند، گفت: سعی خودمان را می‌کنیم تیم خوبی داشته باشیم، چون اعتقاد داریم تیم خوب و یکدست داشتن بهتر از مهره جمع کردن است. شما در سال‌ قبل هم دیدید که تیم فولاد مهره‌‌های زیادی را از دست داد اما به واسطه درایت اسکوچیچ باز هم یک تیم مدعی قهرمانی را داشتیم.

سرپرست باشگاه فولاد خاطر نشان کرد: هواداران نگران نباشند، چون هدف ما فصل آینده این است که مدعی قهرمانی بوده و یا حداقل سهمیه آسیایی را کسب کنیم. البته برخی محدودیت‌هایی هم وجود دارد که باید براساس آن محدودیت‌ها کارمان را انجام دهیم. مطمئن باشید فصل آینده از همین بازیکنان پایه فولاد باز هم چند بازیکن ستاره به جای ستاره‌هایی که جدا شده‌اند، رو می‌کنیم.

اژدری‌زاده درباره بلاتکلیفی باشگاه فولاد نوین نیز تصریح کرد: روزی نیست که درباره فولاد نوین جلسه نداشته باشیم. یه شخصه خیلی نگران این تیم هستم و انتظارم این است که شنبه کارهای واگذاری امتیاز فولاد نوین قطعی شود تا هرچه سریع‌تر کارهایی که مربوط به حضور این تیم در لیگ آزادگان یا لیگ دسته دوم است را خیلی زود انجام دهیم. ما با گزینه‌های مختلف برای واگذاری امتیاز فولاد نوین صحبت کرده‌ایم اما به نظر می‌رسد شانس باشگاه استقلال اهواز برای خرید این امتیاز از سایر گزینه‌ها بیشتر باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.