پیشکسوت استقلال می‌گوید میان ورودی‌ها و خروجی‌های تیمش تفاوت چندانی نمی‌بیند ولی اگر امید ابراهیمی از آبی‌های پایتخت جدا شود، کفه ترازوی خروجی‌های این تیم سنگین‌تر می‌شود.

صادق ورمزیار در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا و در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به استقلال فعلی و ارزیابی‌اش از ورودی‌ها و خروجی‌های این تیم چیست، بیان کرد: در مجموع من تفاوتی را در استقلال نمی بینم. وقتی لیست ورودی‌ها را کنار خروجی‌ها قرار می‌دهید تفاوت چندانی نمی‌بینید. برخی از بازیکنان اضافه شده به استقلال جوانانی هستند که در تیم‌شان برای مدتی پدیده بودند و نمی‌توان تضمین کرد که در استقلال می‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند. به عبارت دیگر آن‌ها جوان‌هایی هستند که احتمال دارد در استقلال جواب ندهند. به طور نمونه فخرالدینی سه سال در لیگ ایران عملکردی عالی داشت ولی وقتی به استقلال آمد آن طور که انتظار می‌رفت خودش را نشان نداد. باید منتظر بمانیم و ببینیم که این جوانان می‌توانند برای استقلال خوب باشند یا نه. آیا آن‌ها می‌توانند در استقلال جا بیفتند؟ برای پاسخ به این سوالات باید منتظر بود.

او افزود: در حال حاضر همان طور که گفتم تفاوتی در میان ورودیها و خروجی‌های استقلال نمی‌بینم یعنی اختلاف زیادی وجود ندارد. شاید اگر امید ابراهیمی از استقلال برود، کفه ترازوی خروجی‌های استقلال سنگین‌تر شود. اما الان نمی‌توان قاطعانه در این باره صحبت کرد.

پیشکسوت استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که توقعش از استقلال در فصل آتی چیست، گفت: استقلال پارسال ابتدای فصل خیلی خوب بود ولی در اواخر دچار اختلافات درونی شد و در نهایت در نتیجه‌گیری موفق نبود. توقع من از استقلال فعلی این است که بتواند در میان سه تیم برتر قرار بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.